کد خبر : 24577
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷

نماینده‌ای که دم از فساد در بیت رهبری می‌زند، منعکس کننده صدای شیطان و آمریکاست/ عده‌ای آلودگی‌هایی دارند که نگران فردایشان هستند

نماینده‌ای که دم از فساد در بیت رهبری می‌زند، منعکس کننده صدای شیطان و آمریکاست/ عده‌ای آلودگی‌هایی دارند که نگران فردایشان هستند

عضو جبهه متحد اصولگرایان گیلان گفت: این نماینده گیلانی به جای اینکه بر سر شیطان داد بزند فریادش را بر سر دیگری می زند که امیدوارم خداوند او را همچون دیگر غافلان بیدار کند.

علی محمد جلوه در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان با اشاره به اظهارات یک نماینده مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه خوب است مبارزه با فساد از دفتر خود رهبری شروع شود، اظهار کرد: دشمن ممکن است در هر لباسی قرار بگیرد و دشمن قدار و صهیونیست بین الملل یقین پیدا کرده‌اند که موفقیت‌های نظام و انقلاب اسلامی پیوند بین امام و امت است.

وی با بیان اینکه بریدن پیوند بین امام و امت از اهداف دشمنان است، افزود: در قرآن کریم داستان‌های زیادی در راستای افزایش فهم و درک ما آمده است که یکی از این داستان‌ها گوساله سامری می‌باشد.

عضو جبهه متحد اصولگرایان گیلان با بیان اینکه صدای گوساله سامری از خودش نبود، زیرا یک مشت فلز و کاه صدا ندارد، گفت: متاسفانه صدای برخی از مسئولان از خودشان نیست و ما به این موضوع دقت نمی‌کنیم.

جلوه با بیان اینکه این گونه سخنان علاوه بر دشمنی، فرار به روی جلو است، تصریح کرد: کسی نیست که وضع کنونی نمایندگان را نداند زیرا اکثر نمایندگان در کار تجارت هستند و تنها کاری که نمی‌کنند رسیدگی به درد مردم است.

لزوم مشخص شدن دارایی های نامشروع مسئولان

وی با بیان اینکه دارایی‌های نامشروع باید مشخص شود، خاطرنشان کرد: اینگونه افراد به این دلیل این حرف‌ها را می‌زنند که اگر دو فردای دیگر در دام قانون افتادند بگویند ما به دلیل این سخنمان گرفتار شده‌ایم.

این فعال سیاسی و فرهنگی گیلان با اشاره به اینکه این گونه افراد آلودگی‌هایی دارند که نگران فردایشان هستند و به همین دلیل به قوه قضائیه حمله‌ور می‌شوند، اظهار کرد: از قوه قضائیه درخواست می شود تا برخورد علنی با اینگونه افراد کنند تا مردم در جریان کارها باشند.

جلوه با بیان اینکه جای تاسف است یک نماینده‌ مجلسی در نظام جمهوری اسلامی اینگونه سخن بگوید تا کام شیطان را شیرین کند، افزود: ما در قرآن کریم مامور به ایمان و عمل صالح هستیم که عمل صالح شاخصه‌هایی دارد که یکی از آنها این است کفار را به غیظ در آورد.

وی گفت: وقتی یک نماینده‌ای از یک مشت تبهکار خیابان پاسداران که به جان ماموران افتادند و 3 تن از بهترین ها را به شهادت رساندند دفاع می‌کند جای شرمندگی است.

عضو جبهه متحد اصولگرایان گیلان با بیان اینکه در سال 58 خیلی ها فریاد می زدند که منافق مجاهد است و منافق زیر نظر مبارز برچسب دارد، تصریح کرد: امروز بسیاری از آنهایی که در آن زمان فریاد می‌زدند پشیمانند زیرا به چشم دیدند که سازمان منافقین یک سازمان جهنمی زیر نظر آمریکا است که بیش از 17 هزار نفر از بهترین های مملکت ما را به شهادت رساندند.

جلوه با بیان اینکه وقتی یک مشت تبهکار در لباس دراویش هر کاری خواستند کنند و جاده صاف کن شیطان شده‌اند این بر چسب است؟، خاطرنشان کرد: این نماینده گیلان که یک رزمنده جانباز و مبارز است به کجا می‌رود و این مسیردرست نیست.

نماینده گیلان به جای طرفداری از دروایش تبهکار، به مشکلات مردم رسیدگی کند

وی اظهار کرد: این فرد نماینده مردم گیلان است و باید بداند مشکلات مردم این دیار چیست، وارد کردن برنج در ایام برداشت برنج بیشتر آدم را رنج می‌دهد یا اینکه یک عده ای تبهکار در خیابان پاسداران به جان مردم بیفتند؟

این فعال سیاسی و فرهنگ گیلان با بیان اینکه امروز مشکل مردم تلگرام است یا بیکاری، اشتغال، فساد و کالای قاچاق، افزود: ریشه قاچاق در بیت رهبری است یا دولتمردان و نمایندگان مجلس؟ مردم باید بدانند وارد کنندگان قاچاق چه کسانی هستند.

جلوه با بیان اینکه آیا ما در کشورمان نمی توانیم خلال دندان، دسته بیل و امثال اینها را درست کنیم که وارد می شود، گفت: بیش از 50 هزار نوع کالا به ایران وارد می شود.

وی تصریح کرد: این نماینده گیلانی به جای اینکه بر سر شیطان داد بزند فریادش را بر سر دیگری می زند که امیدوارم خداوند او را همچون دیگر غافلان بیدار کند تا همراه ملت دادشان را علیه قاچاقچیان بزنند.

این فعال سیاسی و فرهنگی گیلان خاطرنشان کرد: این نماینده خود به خوبی میداند که ریشه فساد در بیت رهبری نیست و تصور می کنم که او در غفلت و منعکس کننده صدای شیطان و آمریکا است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار