کد خبر : 47231
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 بهمن 1398- 07: 22

قطعی برق در اکثر نقاط همچنان ادامه دارد/

نماینده‌ای که چندین بار مانع برکناری مدیرعامل ناتوان برق گیلان شده بود، امروز چه توجیهی برای مردم دارد؟!

نماینده‌ای که چندین بار مانع برکناری مدیرعامل ناتوان برق گیلان شده بود، امروز چه توجیهی برای مردم دارد؟!

مردم در این بین بیشترین ضعف و ناتوانی مدیریتی را از سوی اداره برق دانسته و به شدت خواهان پاسخگویی و رفع مشکلاتشان هستند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، با وجود گذشت ۲ روز از بارش برف در استان گیلان و شهر رشت همچنان بساری از خانوارهای گیلانی در شرایط بحرانی قرار دارند و از کمترین نیازهای خود محروم هستند.

علاوه بر مشکلات تردد وسایل نقلیه در خیابانها و مسدود بودن معابر، همواره مردم با قطعی برق، گاز و آب مواجه هستند و این نشان دهنده اوج ناتوانی و ضعف عملکردی مسئولین مربوطه شهر و استانمان است.

بیشترین مشکلی که هم اکنون مردم را در رنج و عذاب انداخته، قطع بودن برق خانه هایشان است و هرچقدر هم با تلفن های اعلام شده برای بیان مشکلات خود و دانستن زمان وصل شدن برق نیز تماس می گیرند، کسی پاسخگویشان نیست و این امر باعث شده مردم به طور مداوم با رسانه ها و این پایگاه خبری تحلیلی تماس گرفته و پیگیر مشکلات خود باشد.

مردم بیشترین ضعف و ناتوانی مدیریتی را از سوی اداره برق دانسته و به شدت خواهان پاسخگویی و رفع مشکلاتشان هستند.

سوالی هم که برای مردم پیش می آید این است که چرا با کوچکترین حجم از برف در سطح استان، شاهد برق رفتگی هستیم اما در استانهایی همچون اردبیل که برف های چندمتری می آید، مردمانشان به این حد با مشکل قطعی برق هیچگاه مواجه نمی شوند.

مسئولین اداره برق گیلان نیز تاکنون نتوانستند جوابگوی این نابسامانی های عملکردی خود باشند.

در پایان این نکته حائز اهمیت است؛ یکی از نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی که از حامیان تمام قد مدیرعامل برق استان بوده و چندین مرحله مانع برکناری وی از سوی وزارت نیرو شده است (به دلایلی که نمی توان فعلا اشاره کرد) امروز چه توجیهی برای مردم دارد و چطور قادر است در چشمان مردم مظلوم و درد کشیده حوزه انتخابیه خود نگاه کند؟!

امید است در انتخاب های خود بیشتر دقت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار