کد خبر : 6782
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آذر 1395- 21: 14

نماینده بی‌ بصیرت به درد این مملکت و نظام نمی‌خورد/ حمایت از سران فتنه نهایت پررویی است

نماینده بی‌ بصیرت به درد این مملکت و نظام نمی‌خورد/ حمایت از سران فتنه نهایت پررویی است

امام جمعه آستارا با تأکید بر اینکه مسؤول و نماینده بی‌بصیرت به درد این مملکت و نظام نمی‌خورد متذکر شد: مسؤولانی که از سران فتنه طرفداری می‌کنند بهتر است از خواب غفلت بیدار شوند و صدای رسای مردم و رهبری را بشنوند.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌ نیا پیش از ظهر امروز در مراسم عزاداری به مناسب فرارسیدن ۲۸ صفر در مسجد محمد رسول‌الله(ص) شهرستان آستارا، اظهار کرد: با تلاوت قرآن می‌توان به اخلاق، سیره و روش زندگی پیامبر اکرم(ص) پی برد.

وی با اشاره به اینکه در عصر کنونی جوانان کشور به دنبال الگوهای کاذب نظیر خواننده‌ها، بازیگران و فوتبالیست‌ها هستند، افزود: قرآن در مسائلی نظیر رفتار با خانواده، اجتماع، مردم و تصمیم‌گیری‌های سیاسی، پیامبر اکرم(ص) را به عنوان الگوی حسنه برای انسان‌ها معرفی کرده است.

امام جمعه آستارا با بیان اینکه رسول اکرم(ص) اهل شب زنده‌داری، نماز اول وقت و اقامه نماز با جماعت بودند، تصریح کرد: در مسأله اقامه نماز جماعت نتوانسته‌ایم پیامبر را برای خود الگو قرار دهیم و صفوف مساجد این شهرستان در هنگام اقامه نماز جماعت تقریباً خالی است.

وی با اشاره به اینکه در عصر کنونی امت پیامبر به نماز جماعت اهمیت نمی‌دهند، گفت: پیامبر از صفوف نماز جماعت مسلمانان راضی نیست زیرا نتوانسته‌ایم در این زمینه رضایت رسول خدا را جلب کنیم.

حافظ‌نیا ادامه داد: مقام معظم رهبری در زمینه شناخت دوست از دشمن، تشخیص و پیش‌بینی فتنه‌ها و حوادث از رسول خدا(ص) الگوبرداری کرده و پیامبر(ص) با درایت و شناختی که از شرایط و زمان عصر خود داشت در زمان حیات اجازه نداد مسیر خلافت به انحراف کشیده شود.

وی انقلاب اسلامی از زمان وقوع تاکنون با با انواع فتنه‌ها مواجه دانست و تصریح کرد: در زمان مقام معظم رهبری دو فتنه سال ۷۸ و ۸۸ را پشت سر گذاشتیم که نشانه برنامه‌ریزی‌های ۱۰ ساله دشمن و استکبار جهانی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

امام جمعه آستارا با بیان اینکه آتش فتنه‌ها با  درایت و هوشیاری پیامبرگونه مقام معظم رهبری خاموش شد، متذکر شد: فتنه‌گران با زیرسؤال بردن حیثیت و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موجب کشته شدن عده‌ای افراد بی‌گناه شدند.

وی افزود: برخی از مسؤولان و دولتمردان نظام، حصر سران فتنه را یک امر غیرقانونی تلقی می‌کنند و اگر چنین بود مقام معظم رهبری نسبت به این امر از خود حساسیت نشان می‌دادند.

حافظ‌نیا کار فتنه‌گر را همواره فتنه‌گری دانست و یادآور شد: فتنه‌گر از کار خود توبه نمی‌کند و اگر هم توبه کند توبه چنین شخصی پذیرفته نیست و مسؤولانی که از فتنه و فتنه‌گری حمایت می‌کنند، بدانند مردم هرگز فتنه‌گران را نمی‌بخشند.

وی حمایت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از سران فتنه را نهایت پررویی برخی از مسؤولان نظام دانست و گفت: کسانی که آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و خواستار پایانی حصر خانگی سران فتنه هستند، مقصر شناخته می‌شوند.

امام جمعه آستارا با تأکید بر اینکه مسؤول و نماینده بی‌بصیرت به درد این مملکت و نظام نمی‌خورد متذکر شد: مسؤولانی که از سران فتنه طرفداری می‌کنند بهتر است از خواب غفلت بیدار شوند و صدای رسای مردم و رهبری را بشنوند.

وی فتنه را خط قرمز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نامید و یادآور شد: برای مبارزه با فتنه و فتنه‌گر منویات مقام معظم رهبری باید یک حجت شرعی و قانونی برای مردم و مسؤولان نظام محسوب می‌شود./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار