کد خبر : 6756
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آذر 1395- 21: 13

نماینده حامی فتنه رشت به نماینده گیلان در خبرگان رهبری توهین می‌کند!

نماینده حامی فتنه رشت به نماینده گیلان در خبرگان رهبری توهین می‌کند!

آن از نماینده حامی فتنه رشت که به نماینده گیلان در خبرگان توهین می‌کند و در توهین هایش از بیانات رهبری هم استفاده می‌کند! این از شما مدیران شهرداری! واقعا که رهبر چقدر مظلوم است!

به گزارش گیلانستان، حجت جذب بعنوان اولین ناطق پیش از دستور جلسه شورای شهر رشت از عدم رعایت سلسله مراتب در شهرداری رشت و شهرداریهای مناطق انتقاد کرد.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر رشت ادامه داد؛ شهرداران مناطق از صدور بیانیه های توهین آمیز و تضعیف جایگاه شورا خودداری کنند.

جذب با بیان اینکه شهرداری رشت، جولانگاهی برای منافع شخصی شده است، تاکید کرد: آیا افتتاح پروژه های نیمه تمام و نمایشی آنقدر حائز اهمیت است که به اقلیتی ۵ نفره از اعضاء شورا که هر کدام ۹ هزار رای داشته اند توهین کنند؟ آیا این توهین به خیل عظیمی از شهروندان رشت نیست؟

عضو شورای شهر رشت ادامه داد: آن از نماینده حامی فتنه رشت که به نماینده گیلان در خبرگان توهین می‌کند و در توهین هایش از بیانات رهبری هم استفاده می‌کند! این از شما مدیران شهرداری! واقعا که رهبر چقدر مظلوم است! چه زیاد بودند کسانی که لاف ولایت زدند و اما گونه دیگری عمل کردند. کجای قانون گفته که یک چهارم بدهی ماده ۱۰۰ را باید داد تا بتوان اعتراض کرد!

وی اضافه کرد: حقوق رانندگان، کارگران حجمی، رفتگران و… چرا با تاخیر پرداخت می‌شود؟ مردم می‌دانند شرکت‌های حجمی چه ظلمی به پرسنل خود می‌کنند؟ پارک عینک، سبزه میدان و… چندین ماه پیش افتتاح شد هنوز به بهره برداری نرسیده است. مردم می‌دانند چرا برداشت شن وماسه از معدن شهرداری از سالی ۴۰۰ تن به روزی ۴۰۰ تن رسیده است؟

حجت جذب با بیان اینکه مردم می‌دانند که بعد از بحران سراوان، شاهد بحران موش خواهند بود!؟ تصریح کرد: بنده اجازه نمیدهم که شهردار و شهرداران مناطق جایگاه شورا و شان اعضاء شورا را پایین بیاورند.

جذب در خاتمه گفت؛ متاسفم برای برخی از اعضاء شورا که با رفتارشان باعث این اتفاقات شده اند، کسانی که در ظاهر مخالفت می‌کنند و برای منافع شخصی به گونه دیگری عمل می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

عیسی مرادبخش جانباز۵۵% یکشنبه , ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱

آقای جذب سلام رهبرمعظم انقلاب دانشمندهستندنمی خواهندفتنه گران سواستفاده کنند این رابدانیدآنهایی دنبال فتنه انگیزی هستندعاقبت اینهاراخواهیددیدچه عاقبتی خواهندداشت نمونه اش رفسنجانی،کروبی،موسوی،خاتمی،آقای عزتالله سحابی، بازرگان وامثال دیگرصبرکن فعلآ آب روگل آلودمیکنندتابتوانندچندتاهی کپورچه گیر شان بیادفعلآن تحقیق بفرماییددیوان محاسبات برای چه کسانی حکم انفصال صادر نمودند،يکی یکی دیگه، جوجه راآخرپاییزمیشمارندنوبت بنوبت بلندپروازی کاردست آدم میدهدآنهایی که برخلاف ولایت فقیه عمل نمودندعاقبت شان رادیدیدوبقیه راهم خواهیددیدوسلام

رفتن به نوار ابزار