کد خبر : 172
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۸:۵۲

نماینده رشت: امروز به وحدت و انسجام ملی نیاز داریم

نماینده رشت: امروز به وحدت و انسجام ملی نیاز داریم

نماینده مردم رشت گفت: اگر کسی به دنبال تجزیه و تفرقه باشد اول خودش ضربه خواهد خورد.

به گزارش در گیلان، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به اینکه امروزبه وحدت و انسجام ملی نیاز داریم گفت:‌ اما برخی به دنبال منافع شخصی قصد دارند تمام کشور را فدا کنند که نباید اجازه چنین کاری را به کسی داد.

وی تصریح کرد:‌ در تاریخ انقلاب افرادی بودند که به انحاء مختلف سعی در مانع تراشی داشته و به خیال خام خود قصد داشتند نظام را از حرکتی بازدارند طبیعی است این عده سعی کردند مشکلات عدیده ای از جمله اختلافات قومی و نژادی ایجاد کنند که البته هیچ زمانی نتیجه نداده است اما این به معنای این نیست که از آن غفلت کنیم بلکه باید مراقب باشیم و بدانیم پیشرفت وتوسعه تمام اقوام ومذاهب در گرو وحدت ملی و انسجام ملی است.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اینکه اگر کسی به دنبال تجزیه و تفرقه باشد اول خودش ضربه خواهد خورد گفت:‌ با توجه به وحدت رویه ای که رهبر انقلاب  ایجاد کرده اند اگر توطئه ای هم در کار باشد که هست منجر به شکست خواهد شد.

جعفرزاده ایمن آبادی گفت: با توجه به دیدی که به اسلام داریم و از آموزه های دینی یاد گرفته ایم تکیه بر مردم و نه قدرت ها می تواند هر حرکت اجتماعی را به جلو ببرد،قدرت های بزرگی را می شناسیم که متکی بر خودشان بودند و امروز وجود خارج ندارند.

به گفته این عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت  اگر انقلاب اسلامی توانسته است ۳۶ سال را پشت سرگذارد به دلیل تکیه بر مردم و ارجح دانستن منافع مردم بر همه مسایل است که این مسئله  یکی از رموز موفقیت نظام بوده و باید استمرار یابد.

وی با اشاره به اینکه  دولتی مشروعیت دارد که مورد تایید مردمش باشد تصریح کرد:‌ دولت ها باید  براساس صندوق رایشکل گیرند، دولت هایی که توجهی به این موضوع ندارند و آرای خود را از قشر خاصی می گیرند و به توده توجه ندارد مشروعیتی نیزندارند.اما در ایران مشروعیت عامه و براساس نظر و رای مردم برقرار است.

وی معتقداست: امروز اصلاحات اقتصادی بدون توجه به رفاه مردم جایگاهی ندارد و این اصلاحات باید منجر به رفاه مردم شود نه ریاضت مردم،دولتمردان و اقتصاددانان  باید توجه داشته باشند که اصلاحات اقتصادی همراه با ایجاد رفاه برای مردم شود./ خانه ملت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار