کد خبر : 6361
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۱

نماینده رشت که خود را جانباز می‌داند، هنوز فتنه را نمی‌شناسد/ طنین صدای مرگ بر فتنه گر در مهدیه رشت

نماینده رشت که خود را جانباز می‌داند، هنوز فتنه را نمی‌شناسد/ طنین صدای مرگ بر فتنه گر در مهدیه رشت

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: نمایندگان مجلس باید بدانند فتنه خط قرمز انقلاب است.

به گزارش گیلانستان، سردار حسین الله‌کرم امشب در مراسم سالگرد شهید سید اسماعیل سیرت‌نیا مدافع حرم در مهدیه شهر رشت اظهار کرد: امروز فریاد مرگ بر آمریکا در کشور طنین‌انداز شد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند نسبت به شهدای مدافع حرم اهمیت ویژه‌ای قائل هستم، افزود: سید اسماعیل سیرت‌نیا در راستای دفاع از انقلاب در سوریه حضور پیدا کرد.

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه سیرت‌نیا نسبت به انقلاب دغدغه داشت، ادامه داد: آمریکا در چهار دوره علیه انقلاب اسلامی اقدام سیاسی انجام داد و امام(ره) تسخیر لانه جاسوسی را انقلاب دوم نامیدند.

داعش در حال نابودی است

وی به حوادث موصل اشاره کرد و گفت: در موصل عراق رزمندگان با داعش در حال جنگ هستند و داعش در حال از بین رفتن است.

الله‌کرم تشکیل داعش را توسط استکبار دانست و یادآور شد: استکبار جهانی داعش را برای مقابله با انقلاب اسلامی ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه عربستان به دنبال وهابی کردن منطقه است، تصریح کرد: آمریکا به دنبال تجزیه منطقه و مدیریت آن توسط رژیم صهیونیستی است.

فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: استکبار جهانی برای مقابله با انقلاب اسلامی چهار طرح را در منطقه طراحی کرده است.

وی هدف از ایجاد سپاه قدس را فتح بیت‌المقدس از دست رژیم اشغالگر قدس دانست و خاطرنشان کرد: اکنون بسیج جهانی مد نظر امام(ره) در جهان اسلام در منطقه تشکیل شده است.

الله‌کرم با بیان اینکه انسان بصیر از عبرت‌ها درس می‌آموزد و فرد بصیر از نقاط تاریک عبرت می‌گیرد، یادآور شد: شهید سیرت‌نیا دارای بصیرت بود.

فرمانده دوران دفاع مقدس به حوادث فتنه 88 و محکومیت آن توسط مردم اشاره کرد و افزود: در سال 88 در شهر رشت یک روز زودتر از کشور در هشتم دی ماه مردم راهپیمایی کردند و این امر به دلیل وجود افرادی مانند شهید سیرت‌نیا اتفاق افتاده است.

وی اضافه کرد: آنها که در فتنه سال 88 سکوت کردند دشمن از این سکوت بهره‌برداری کرده است.

الله‌کرم افراد انقلابی را دارای جسارت دانست و تصریح کرد: شهید سیرت‌نیا فردی انقلابی و دارای بصیرت بود و از ولایت فقیه تبعیت می‌کرد و نشان داد سینه جوانان کشور برای دفاع از انقلاب ستبر است.

اظهارات تعجب برانگیز جعفرزاده درباره فتنه

وی به اظهارات جعفرزاده نماینده مردم رشت در هنگام رای اعتماد سه وزیر روحانی اشاره کرد و افزود: جعفرزاده که خود را جانباز انقلاب می‌داند باید از مقام معظم رهبری تبعیت داشته باشد و اشکال اینگونه افراد این است که فتنه را نمی‌شناسند.

فرمانده دوران دفاع مقدس اظهار کرد: آنها که ادعا می‌کنند تنها انقلابی‌گری مربوط به افراد ابتدای انقلاب است، اشتباه می‌کنند و سیرت‌نیاها انقلابی هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز آمریکا مظهر و نماد استکبار است، تصریح کرد: تا زمانی که شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهیم به معنای آن است که اسلام و شهیدان زنده هستند.

الله‌کرم ظلم ستیزی انقلاب اسلامی را ریشه در عاشورا دانست و گفت: دشمن به دنبال تجزیه سوریه است اما ما با خون خود جلوی تجزیه کشورهای منطقه را می‌گیریم.

وی بیان کرد: فتنه برای همه فتنه است و از جعفرزاده نماینده رشت تعجب می‌کنیم، از نوبخت بعید است از این موضع‌گیری‌ها و باید جعفرزاده را متوجه کند.

فرمانده دوران دفاع مقدس به رأی سه وزیر پیشنهادی در مجلس اشاره کرد و گفت: در مجلس 110 نماینده حزب الهی داریم.

وی خاطرنشان کرد: می‌خواهند انتخابات ریاست جمهوری را بین دو قطب غیر انقلابی برگزار کنند.

الله‌کرم با بیان اینکه دشمن به دنبال شکستن اقتدار امام و امت است، متذکر شد: نباید در دام کسانی که از انقلاب پشیمان شدند و از نفس افتادند قرار گیریم./فارس

به گزارش گیلانستان، هنگامی که حسین الله کرم در انتقاد به اظهارات نماینده رشت در مجلس، مطالبی را بیان نمود، طنین صدای مرگ بر فتنه گر در مهدیه رشت بر زبان های مردم جاری شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار