کد خبر : 6284
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آبان 1395- 12: 23

نماینده رودبار همچنان عضو شورای رشت است!/ آیا شورا از سال ۹۲ هیچ مصوبه ای نداشت؟! + تصاویر

نماینده رودبار همچنان عضو شورای رشت است!/ آیا شورا از سال ۹۲ هیچ مصوبه ای نداشت؟! + تصاویر

آیا اعضای محترم شورای شهر رشت تاکنون به وبسایت رسمی خود مراجعه نکرده اند تا این مشکلات را ببینند؟ علت این همه سهل انگاری و بی تفاوتی در چیست؟

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی گیلانستان، مردم با مراجعه به وبسایت رسمی شورای اسلامی کلانشهر رشت ( http://rashtshora.ir/ ) با موارد و مشکلات عجیبی در وبسایت مواجه می شوند که از این شورانشینانی که هرکدام به نوعی خود را دوستدار فرهنگ و رسانه می دانند، بعید است چنین وبسایت رسمی داشته باشند.

نکته عجیب اول که حاصل بی تفاوتی و سهل انگاری گردانندگان این وبسایت می باشد، عدم حذف نام منوچهرجمالی (عضو سابق شورای رشت و نماینده فعلی مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی) از لیست اعضای شورا آنهم با وجود گذشت ۵ ماه از انتخابات مرحله دوم مجلس دهم می باشد که بسی جای تامل دارد چرا نام حجت جذب عضو جدید شورای رشت جایگزین نام جمالی نشده است؟!

shora00001

مورد بعدی عدم انتشار مصوبات شورای شهر پس از تاریخ ۲۱ اسفند ۹۲ است که این سوال به ذهن مردم خطور می کند آیا شورای اسلامی کلانشهر رشت از سال ۹۲  تاکنون هیچ مصوبه ای نداشته است؟!

7

از موارد این چنینی که بگذریم، با مراجعه به قسمت هایی همچون تاریخچه و جغرافیا، گردشگری، مشاهیر، بانک اطلاعات شهری، سامانه ها، ساختار شورا و… با صفحات خالی و بدون محتوا مواجه می شویم!

shora00002

shora00003

shora00004

shora00005

shora00006

shora00007

در پایان باید پرسید که آیا اعضای محترم شورای شهر رشت تاکنون به وبسایت رسمی خود مراجعه نکرده اند تا این مشکلات را ببینند؟ علت این همه سهل انگاری و بی تفاوتی در چیست؟

/انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار