کد خبر : 13898
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹

نماینده قشر آسیب پذیر هستم/ شناخت نیازهای فرهنگی، اجتماعی و عمرانی از شاخصه‌های یک شهردار موفق است

نماینده قشر آسیب پذیر هستم/ شناخت نیازهای فرهنگی، اجتماعی و عمرانی از شاخصه‌های یک شهردار موفق است

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه به‌عنوان منتخب برخاسته از قشر آسیب پذیر جامعه در شورا همواره به فکر مطالبات مردم هستم گفت: رسیدگی به اقشار آسیب پذیر و نگاه ویژه به مناطق محروم در شورای پنجم به‌طور جدی پیگیری می‌شود.

به گزارش گیلانستان، محمدحسن علی‌پور در گفت‌و‌گویی، با گرامیداشت ماه مبارک رمضان و با بیان اینکه مدیریت شهری از مهم‌ترین وظایف شورا است اظهار داشت: شورا می‌تواند با دقت در تصویب قوانین، اجرا و مدیریت شهری، عمران و آبادانی شهر را فراهم کند.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه مردم با آرای خود به اعضای منتخب شورا اعتماد کردند و در جهت عمران و آبادانی شهر رشت از آنها مطالبه دارند افزود: به‌عنوان منتخب برخاسته از قشر آسیب پذیر جامعه، در شورا همواره به فکر مطالبات مردم هستم.

پدیده انتخابات شورای شهر رشت، رسیدگی به اقشار آسیب پذیر، نگاه ویژه به مناطق محروم شهری، شایسته سالاری و عدالت محوری را از اهداف مهم خود در شورا عنوان کرد و افزود: اهداف مذکور را در شورای پنجم شهر رشت به‌طور ویژه پیگیری می‌کنم.

وی با تاکید بر اینکه یک شهردار موفق باید در حوزه مدیریت شهری و شهرداری با تجربه باشد بیان کرد: توانایی، تخصص و تعهد در مدیریت شهری و شهرداری یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک شهردار موفق است که می‌تواند عمران و آبادانی شهر را به ارمغان آورد.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه یک شهردار موفق باید در ارتباط با مردم توانمند باشد تاکید کرد: شناخت نیازهای فرهنگی، اجتماعی و عمرانی مردم به تفکیک محلات از دیگر شاخصه‌های مهم یک شهردار موفق است.

علی‌پور با بیان اینکه یک شهردار موفق با بینش و دانش فرهنگی می‌تواند در تمامی ابعاد توسعه شهری اثرگذار باشد خاطرنشان کرد: شناسایی صحیح ظرفیت‌های مناطق و محلات مختلف شهر سبب می‌شود امکانات به‌طور عادلانه در تمامی نقاط شهر توزیع شود.

پدیده انتخابات شورای شهر رشت، شهردار را بازوی توانمند نمایندگان مردم در مدیریت شهری عنوان و تصریح کرد: شهردار باید براساس دانایی، توانایی و شناخت در تمامی حوزه‌های عمرانی و فرهنگی، اقدامات اثرگذاری داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مصوبات در شهر باید بر اساس قانون، مطالعات دقیق و تجربیات انجام شود گفت: شهر رشت ظرفیت‌های گسترده‌ای در حوزه‌های گردشگری، خوراک و هنر داشته و بر این اساس، برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در شهر باید متناسب با شأن مردم رشت و در بالاترین سطح انجام شود.

علی‌پور با تاکید بر اینکه به‌عنوان نماینده مردم به‌ویژه قشر آسیب پذیر شهر رشت ضمن امتداد تلاش همکاران در شورای چهارم، حرکت در مسیر توسعه و عمل بر اساس عدالت و شایسته محوری را اساس کار خود قرار می‌دهم افزود: اصحاب رسانه می‌توانند جهت پیشبرد اهداف مدیریت شهری اثرگذار باشند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار