کد خبر : 45435
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 دی 1398- 27: 17

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان:

نماینده مجلس باید صادق، امانت دار و وابسته به هیچ جناحی نباشد

نماینده مجلس باید صادق، امانت دار و وابسته به هیچ جناحی نباشد

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با تأکید بر اینکه اگر مجلس و نماینده قوی داشتیم هرگز شاهد اتفاقات اخیر نبودیم، گفت: نماینده مجلس باید صادق، امانت دار و وابسته به هیچ جناحی نباشد.

به گزارش گیلانستان حجت الاسلام ولی عادلی ظهر دوشنبه در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در میان اجتماع کنندگان صومعه سرایی با تأکید بر لزوم پاسداشت این روز بزرگ، اظهار کرد: به فرموده رهبری حماسه ۹ دی هرگز نباید از یادها فراموش شود.

وی با بیان اینکه عده‌ای امروز سخن از رفع حصر سران فتنه می‌کنند، تأکید کرد: این افراد به دنبال باز تولید دوباره فتنه در کشور هستند.

عادلی در ادامه با اشاره به هزینه‌های فراوانی که فتنه سال ۸۸ به انقلاب و کشور وارد کرد، گفت: اگر این فتنه رخ نمی‌داد می‌توانستیم با هزینه‌های انجام شده در آن سال بیش از دو میلیون شغل در کشور ایجاد کنیم.

وی به حضور گسترده و حماسی ملت ایران به ویژه گیلانیان در ۹ دی اشاره و تصریح کرد: مردم ولایت مدار گیلان در سال ۸۸ یک روز جلوتر از سایر نقاط کشور وارد میدان شده و انزجار خود از فتنه و فتنه گران اعلام کردند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان با اشاره به نقشه و توطئه دشمن در طول ۴۰ سال گذشته، بیان کرد: به همان اندازه که مردم با حضور گسترده خود از این انقلاب و نظام حمایت می‌کند دشمن نیز در انجام نقشه‌های خود به عقب رانده خواهد شد.

وی با تأکید بر لزوم هوشیاری و بصیرت بیشتر در جامعه، اظهار کرد: دشمن هرگز دست از توطئه و نقشه برای نابودی انقلاب و نظام اسلامی بر نخواهد داشت لذا باید همگان اعم از مردم و مسئولان هوشیاری بیشتری داشته باشند.

عادلی در ادامه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند امسال اشاره کرد و گفت: اگر مجلس و نماینده قوی داشتیم هرگز شاهد اتفاقات آبان سال ۹۸ نبودیم.

وی با اشاره به شاخص‌های نماینده اصل از دیدگاه امام راحل و رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: نماینده باید اصلح، صادق، امانت دار، وابسته به هیچ جناحی نباشد و در برابر زورگویی دشمنان با قدرت ایستادگی کند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار