کد خبر : 30481
تاریخ انتشار : شنبه 12 آبان 1397- 01: 17

وزیر ورزش و جوانان نگاه مطلوبی به گیلان ندارد

وزیر ورزش و جوانان نگاه مطلوبی به گیلان ندارد

نماینده مردم رشت در مجلس گفت:‌ نگاه وزیر ورزش و جوانان به گیلان در راستای حمایت‌های ویژه از ورزش این استان با وجود همه انتظارات به هیچ عنوان مطلوب نیست.

به گزارش گزارش گیلانستان،‌ جبار کوچکی‌نژاد ظهر امروز در جلسه‌ای در فرمانداری شهرستان رشت اظهار داشت:‌ استان گیلان از دیرباز تاکنون قابلیت‌های بالای خود را در رشته‌های مختلف ورزشی نشان داده است اما نگاه وزیر ورزش و جوانان به استان گیلان به هیچ عنوان مطلوب نیست.

نماینده مردم رشت در مجلس عنوان کرد:‌ ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالای ورزش گیلان که بارها و بارها بر همگان اثبات شده است باید در راستای توسعه و شکوفایی بیشتر از حمایت‌های ملی برخوردار شود اما این امر مهم تاکنون توسط مسئولان ذیربط به خوبی عملیاتی نشده است.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد:‌ یکی از مشکلات عدیده هیئت‌های ورزشی چه در کل استان گیلان و چه در شهرستان رشت کمبود منابع و عدم تخصیص اعتبارات است بنابراین اداره کل ورزش و جوانان برای رفع این مشکل باید راهکار ویژه‌ای را در دستور کار قرار دهد.

کوچکی‌نژاد در مورد هیئت‌های ورزشی ساکن در شهرستان‌های استان گیلان اظهار داشت:‌ به علت تمرکز هیئت‌های ورزشی در مرکز استان و شهرستان رشت حمایت و رسیدگی به بسیاری از مشکلات هیئت‌های ورزشی مستقر در شهرستان‌های مختلف گیلان مورد غفلت واقع می‌شود.

وی با بیان اینکه امکانات موجود در اداره کل ورزش و جوانان گبلان بسیار پایین است ابراز داشت:‌ وجود چنین مشکلات و معضلات آشکاری آن هم در مرکز استان گیلان نشان می‌دهد آن‌چنان که باید و شاید به توسعه امکانات و تجهیزات ورزشی در این حوزه توجه لازم انجام نمی‌شود.

نماینده مردم رشت در مجلس با تأکید بر اینکه درآمد هر کدام از شهرستان‌ها باید در همان محدوده هزینه شود عنوان کرد:‌ از اداره کل ورزش و جوانان استان انتظار داریم در زمینه تخصیص درآمدهای حاصله و اعتبارات نگاه ویژه‌ای به هیئت‌های مستقر در شهرستان‌ها داشته باشد.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس لزوم تفویض اختیارات بیشتر به رؤسای ادارات ورزش و جوانان گیلان را مورد تأکید قرار داد و افزود:‌ در صورت اجرای این مسئله رؤسای هر کدام از ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها می‌توانند در انجام وظایف سازمانی خود موفق‌تر عمل کنند.

کوچکی‌نژاد به مشکلات عدیده سالن شش هزار نفری شهر رشت اشاره کرد و بیان داشت:‌ این ساختمان با وجود صرف اعتبارات ویژه به هیچ عنوان براساس ضوابط مهندسی و فنی ساخته نشده است و مهندسان مجری این طرح باید نواقص موجود در آن را به سرعت حل و فصل کنند.

وی ساخت پیست دومیدانی و دوچرخه سواری شهر رشت را نیز مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد:‌ در اکثر استان‌ها چنین پیست‌هایی به صورت سرپوشیده ساخته می‌شوند اما در گیلان با وجود شرایط آب و هوایی و اقلیمی آن مسئولان مربوطه این طرح را به صورت سرباز احداث کرده‌اند.

نماینده مردم رشت در مجلس لزوم رفع نواقص موجود در پیست دومیدانی و دوچرخه سواری شهرستان رشت را متذکر شد و ابراز داشت:‌ انتظار داریم نواقص این پروژه با هماهنگی‌های اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان‌ و  پیمانکار طرح هرچه زودتر برطرف شود.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار