کد خبر : 47563
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 بهمن 1398- 47: 10

علوی عضو شورای شهر رشت:

نماینده نباید برای خدمت به خانواده خود بی خیال صدای مردم شود/ برخی تصور دارند کرسی نمایندگی موروثی و حق واقعی آنهاست

نماینده نباید برای خدمت به خانواده خود بی خیال صدای مردم شود/ برخی تصور دارند کرسی نمایندگی موروثی و حق واقعی آنهاست

عضو شورای شهر رشت گفت: کسانی که صندلی ها را محکم چسیبده اید باید بدانند که قلم هایی که اول برای فامیل و خانواده روی کاغذها زده شود باعث نگرانی و ناامیدی مردم است.

به گزارش گیلانستان، سید امیر حسین علوی در جمعی از مردم رشت با اشاره به اینکه حضور امروز مردم در عرصه انتخابات سبب انرژی و قوت قلب می شود بیان داشت: این حضور نشان می دهد که قلب مردم همچنان برای این نظام و کشور می تپد.

وی ضمن بیان اینکه باید این پیام لمس شود که مردم ما چه ایثار و ازخود گذشتگی هایی را از خود نشان می دهند عنوان کرد:امروز مردم ما حس می کنند که انهایی که برای خدمت وعده داده بودند بعضا خلاف راه شهدا را طی می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت اذعان داشت: کسی که منفعت شخصی و نزدیکان خود را به منفعت مردم ترجیح می دهد خلاف صلاح ملت را در پیش گرفته و قطعا خلاف چارجوپ نظام حرکت می‌کند.

علوی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی مسئولین ما دچار فراموشی شده اند اظهار داشت: خیلی ها تصور دارند که کرسی ها موروثی هستند و حق واقعی آنهاست، که بدون شک ثمره این حرکت ها، وضعیت امروز جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: براساس اعتقاداتی که امروز داریم به میدان آمده ایم تا آبروی اجتماعی کشور را در دست بگیریم و بگوییم که ما می توانیم تغییر ایجاد کنیم.

علوی تاکید کرد: کسانی که صندلی ها را محکم چسیبده اند باید بدانند قلم هایی که اول برای فامیل و خانواده روی کاغذها زده شود باعث نگرانی و ناامیدی مردم است.

وی با اشاره به اینکه باید فضایی فراهم کنیم که مردم طعم خدمت را مجددا به یاد بیاورند عنوان کرد:تکلیف ما تثبیت و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی است، باید صندوق های رای بیاییم که افراد توانمند را به کرسی بنشانیم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت بیان داشت: نماینده نباید برای خدمت به خانواده خود بی خیال صدای مردم شود، مردم توان ایجاد یک تغییر خوب را دارند و معتقدم که این اتفاق رقم خواهد خورد.

علوی در پایان اذعان داشت: عزم و اراده مردم می تواند از شیطنت های پیش رو جلوگیری کند، متاسفانه تبلیغات قدیمی ها از جوانان بیشتر است و مردم می پرسند که این منابع از کجا تامین شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار