کد خبر : 71425
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1400- 11: 13

واکنش احمدی به نامه اخیر ۶ نماینده مجلس:

نمایندگان باید به تصمیمات جمعی خود پایبند باشند/ معرفی گزینه‌های متعدد، احتمال استانداری فرد غیربومی را بالا می‌برد

نمایندگان باید به تصمیمات جمعی خود پایبند باشند/ معرفی گزینه‌های متعدد، احتمال استانداری فرد غیربومی را بالا می‌برد

محمد رضا احمدی سنگری نماینده مردم شهرستانهای رشت و خمام پیرامون معرفی گزینه های متعدد برای استاندری گیلان گفت : نمایندگان مردم قبل از اعلام نتیجه قطعی از سوی وزارت کشور، باید به انتخاب و تصمیمات جمعی خود پایبند باشند.

به گزارش گیلانستان، محمد رضا احمدی سنگری با اشاره به اینکه اقتصاد سیاسی کشور یکی از عوامل اثرگذار در وضعیت معیشتی مردم محسوب می شود، اظهار کرد: نمایندگان مردم قبل از اعلام نتیجه قطعی از سوی وزارت کشور، باید پای انتخاب و تصمیمات خود بمانند.

احمدی سنگری با اشاره به اینکه نمایندگان مردم باید نسبت به تصمیمات و تعهدادت جمعی پایبند باشند افزود : عدم هماهنگی بین نمایندگان در شأن مجلس انقلابی نیست.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید به اهمیت تمهیدات دولت مردمی در انتخاب استانداران گفت: معرفی گزینه های متعدد احتمال سکان داری گیلان به دست فرد غیر بومی را بالا می برد.

نماینده مردم شهرستانهای رشت و خمام گفت: باید هر چه سریعتر استاندار گیلان انتخاب شود و امورات اجرایی استان را به دست بگیرد تا گیلان از مشکلات و عقب ماندگی های مربوط به سنوات گذشته عبور کند.

وی در ادامه افزود: یکی از مهم ترین مشکلات امروز در کشور، اقتصاد کشور است و لذا بیش از هر زمان می طلبد که با حساسیت بیشتر در سایه انسجام و همدلی شرایط را به نفع مردم شریف تغییر دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار