کد خبر : 59494
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آذر 1399- 47: 10

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

نمایندگان به‌دنبال اصلاح شرایط ارزی و تقویت پول ملی؛ قانون اوراق بهادار اصلاح می‌شود

نمایندگان به‌دنبال اصلاح شرایط ارزی و تقویت پول ملی؛ قانون اوراق بهادار اصلاح می‌شود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نمایندگان مجلس به‌دنبال پیشنهاداتی هستند تا بتوانند با طرح و تصویب آن در مجلس شرایط ارزی را اصلاح و پول ملّی را تقویت کنند.

به گزارش گیلانستان، غلامرضا مرحبا ، از طرح اصلاح قانون اوراق بهادار خبر داد و اظهار ‌داشت: این طرح نیاز به اصلاحاتی داشت که انجام گرفت همچنین ۶ بند از قانون پیشنهاد شده در کمیسیون اقتصادی مجلس به تصویب رسید.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در جلسه اخیر کمیسیون اقتصادی مجلس طرح تحقیق و تفحص از مناطق آزاد قشم و اروند مورد بررسی قرار گرفت و اعضای گروه تحقیق و تفحص از این مناطق توسط کمیسیون اقتصادی مجلس انتخاب شدند که طی روزهای آتی در صحن معرفی می‌کنیم.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برای حل مشکل مسکن، طرح مالیات بر خانه های خالی مطرح شد که به‌دلیل برخی ایراداتی که داشت از سوی شورای نگهبان ارجاع داده شد تا اصلاحات لازم انجام شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس پررنگ‌ترین موضوع در کارنامه کمیسیون اقتصادی مجلس را بحث بورس و اوراق بهادار دانست و افزود: از ابتدای مجلس یازدهم مهم‌ترین مسئله در کمیسیون اقتصادی مجلس بحث بورس و اصلاح قانون اوراق بهادار و ساماندهی آن بوده است.

مرحبا از فعال شدن کمیته ارزی مجلس خبر داد و گفت: در جلسات اخیر مجلس با حضور رئیس کل بانک مرکزی شرایط ارزی کشور را بررسی کرده‌ایم و به دنبال پیشنهاداتی هستیم که بتوانیم با تکیه بر آن شرایط ارزی را اصلاح کرده و ارزش پول ملی را تقویت کنیم.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار