کد خبر : 32706
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397- 59: 15

نمایندگان مجلس بخش های ضعیف جامعه را در بوجه ۹۸ فراموش نکنند/مسئولان بهداشت و درمان بابت کوتاهی خود در قبال پرستاران عذرخواهی کنند

نمایندگان مجلس بخش های ضعیف جامعه را در بوجه ۹۸ فراموش نکنند/مسئولان بهداشت و درمان بابت کوتاهی خود در قبال پرستاران عذرخواهی کنند

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: نمایندگان مجلس بصیر و آگاه باشند و طوری بودجه ۹۸ را بررسی کنند که بخش های ضعیف جامعه فراموش نشده و مردم در سال آینده آسیب نبینند.

به گزارش گیلانستان آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نمازجمعه رشت با توصیه همگان به تقوای الهی اظهار کرد: امام علی(ع) درباره حیات پس از مرگ فرمودند؛ از مرگ غافل هستید اما او انسان را رها نمی کند و به شما مهلت نمی دهد.
وی با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، بیان کرد: این روز نورانی را به تمام پرستاران که مشغول خدمت رسانی به بیماران هستند، تبریک می گویم.
امام جمعه رشت با بیان اینکه از نزدیک از مشکلات پرستاران آگاهی دارم، تصریح کرد: هنوز تراز حقیقی پرستاران به جایگاه واقعی خود نرسیده است.
آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه زحمات پرستاران بر کسی پوشیده نیست، افزود: مسوولان بهداشت و درمان باید بابت کوتاهی خود در قبال این قشر عذرخواهی کنند.
وی، حضرت زینب کبری(س) را عارفه به توحید توصیف کرد و گفت: حضرت زینب(س) بانوی شهامت و شجاعت، پرستاری دلسوز و مهربان و سرشار از دانش و تقوا بود.
نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه ۲۷ دی ماه مصادف با شهادت نواب صفوی و یاران او توسط رژیم ستم شاهی در سال ۱۳۲۴ است، خاطرنشان کرد: ۲۶ دی ماه سال ۱۳۵۶ روز فرار محمدرضا پهلوی از ایران بود.
آیت الله فلاحتی به دیدار مردم قم به مناسبت ۱۹ دی با مقام معظم رهبری اشاره کرد و یادآور شد: رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ ۱۹ دی یادآور حرکت حماسی مردم قم بود.
وی ادامه داد: قم شهر انقلاب، مرکز انقلاب و مادر انقلاب است و مردم این شهر از دوران شکل گیری انقلاب تاکنون همواره در خط مقدم انقلاب هستند.
امام جمعه رشت با اشاره به اینکه دشمنان برای قم نقشه کشیده اند، اظهار کرد: نقش کانونی قم در انقلاب نباید کاهش پیدا کند.
آیت الله فلاحتی اضافه کرد: امروز دشمنان، کافران و نادان ها قم را نشانه رفته اند و هر کسی به آن بی مهری کند نادان یا سر سپرده دشمن است.
وی با بیان اینکه ایران اسلامی با هوشمندی منطقه را مدیریت می کند، تصریح کرد: اقتدار ایران اسلامی نشات گرفته از مدیریت امام(ره) و مقام معظم رهبری است.
نماینده ولی فقیه در گیلان به بررسی لایحه بودجه سال ۹۸ توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم باید با شفافیت از وضعیت بودجه کشور آگاهی پیدا کنند.
آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه ۵۸ درصد از بودجه سال ۹۸ کشور به سه بخش شرکت ملی نفت، شرکت پالایش فرآورده های نفتی و شرکت پالایش گاز اختصاص داده شده است، بیان کرد: سال ۹۷ بودجه شرکت ملی نفت ۳۰۰ هزار میلیارد تومان بود و در سال ۹۸ این مبلغ دو برابر شده است.
وی یادآور شد: نمایندگان مردم در مجلس بصیر و آگاه باشند و طوری بودجه سال ۹۸ را بررسی کنند که بخش های ضعیف جامعه فراموش نشده و مردم سال آینده آسیب نبینند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه آمریکا می خواهد گروهک منافقین را به عراق بازگرداند تصریح کرد: اعضای منافقین پس از انحلال این گروهک در عراق به کشور آلبانی فرستاده شدند.
امام جمعه رشت پیرامون اهداف تربیت از دیدگاه اسلام، خاطرنشان کرد: بزرگ ترین هدف در مسایل تربیتی این است که فرزندان بندگان خدا باشند.
آیت الله فلاحتی، بسیاری از ریزش ها در مسایل اجتماعی را به دلیل نبود تربیت صحیح فرزندان دانست و اظهار کرد: تمام انسان ها به دنبال رسیدن به کمال هستند و پیامبران الهی و اهل بیت(ع) این مسیر را برای ما ترسیم کردند.
وی با تاکید براینکه معنویت در سایه بندگی خدا و تسلیم در برابر احکام الهی کسب می شود، بیان کرد: نخستین هدف تربیت انسان از نگاه اسلام، پرورش ابعاد وجودی و شخصیت او است.
انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار