کد خبر : 25392
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اردیبهشت 1397- 25: 14

نمایندگان مجلس بهتر است به کار خودشان بپردازند/ تخریب هدفمند اعضای شورا توسط رسانه های معاند

نمایندگان مجلس بهتر است به کار خودشان بپردازند/ تخریب هدفمند اعضای شورا توسط رسانه های معاند

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: یازده عضو شورای اسلامی بهترین مشاور برای شهردار رشت هستند.

به گزارش گیلانستان، فاطمه شیرزاد صبح امروز در جمع خبرنگاران با گرامی داشت هفته معلم و روز جهانی کارگر اظهار کرد: مقام و نقش معلمین و منزلت کارگران بر کسی پوشیده نیست و امیدوارم اقدامات خوبی در راستای رفع مشکلات آنان انجام شود‌.
وی با اشاره به اینکه فرصت رشت شناسی شهردار رشت به اتمام رسیده است گفت: انتظار داریم شهردار رشت در اسرع وقت نسبت به اجرایی کردن پروژه های جدید عمرانی اقدام و نسبت به تکمیل و اتمام پروژه های نیمه تمام تلاش خود را مضاعف کند.
شیرزاد با اشاره به پروژه بازآفرینی خواهر امام(س) رشت بیان کرد: اقدامات عمرانی در این باره باید سرعت بیشتری به خود بگیرد و در حال حاضر این پروژه به کندی در حال انجام است.
این عضو شورا با بیان اینکه آسفالت رشت بسیار نامطلوب است گفت: امیدوارم در این حوزه به خوبی مدیریت انجام و مشکلات آسفالت رشت برطرف شود.
وی به صدور احکام سفارشی اخیر در شهرداری رشت اشاره و اظهار کرد: برگزاری جلسات خاص در خارج از شهر به واسطه انجام اقدامات سفارشی با حضور شهردار رشت بسیار ناصحیح بوده و نمایندگان مجلس بهتر است به کار خودشان پرداخته و متاسفانه برنامه های هدفمند به منظور تخریب اعضای شورا توسط رسانه های معاند و … آغاز شده است.
شیرزاد افزود: اعضای شورا یازده مشاور شهردار رشت هستند و امیدوارم با این اقدامات شاهد پیشرفت بهتر شهر بوده و از پسرفت جلوگیری شود.
وی با ابراز گلایه از افزایش حضور مشاوران سفارشی در شهرداری رشت گفت: شهردار رشت از این بابت کاملا زیر نظر و تحت رصد اعضای شورا است.
عضو شورای اسلامی رشت هیجدهم اردیبهشت مصادف با روز بیماران خاص را گرامی داشت و بیان کرد: است گفت: باید به حوزه بهداشت و سلامت شهروندان توجه مضاعف معطوف شود.
وی به حضور اندک نخبگان گیلانی در کابینه دولت اشاره و تصریح کرد: با توجه به آرایی که دولت در جریان انتخابات در گیلان کسب کرد انتظار میرفت از نخبگان گیلانی در بدنه دولت بیشتر استفاده شود.
شیرزاد افزود: در حال حاضر مشکل کشور ما مباحث سیاسی نیست و باید گفتمان مشترکی ایجاد و مشکل فعلی کشور عدم وجود گفتمان مناسب است .
وی خواستار دعوت از همه گروهها و احزاب در جلسات استانداری گیلان شد و بیان کرد: باید همه تجارب در کنار یکدیگر قرار گرفته و با استفاده از ظرفیتها بمب توسعه استان به صدا درآید .
شیرزاد با اشاره به اینکه گیلان به لحاظ داشتن چهره نخبه از ظرفیت بالایی برخوردار است اظهار کرد: امیدوارم در برگزاری نشست های تخصصی و رسانه ای در استانداری گیلان همفکری و همراهی بیشتری لحاظ شود.
منبع: روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت
انتهای پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار