کد خبر : 15780
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 تیر 1396- 52: 12

نمای دور شهر تهران شبیه نمای شهر شراب‌خواران آمریکا است/ حمله تشنگان جنسی در خیابان‌های ایران به دختران و زنان بی‌گناه

نمای دور شهر تهران شبیه نمای شهر شراب‌خواران آمریکا است/ حمله تشنگان جنسی در خیابان‌های ایران به دختران و زنان بی‌گناه

امام جمعه اسالم در همایش ناظران شورای نگهبان شهرستان آستارا آویزان کردن گردن بند بر گردن گوسفندان در عربستان سعودی، برگزاری جشنواره سیبیل و خرید و فروش سگ در خیابان‌های ایران را از نشانه‌های عصر جاهلیت ثانی دانست و گفت: جاهلیت ثانی از جاهلیت نخست بدتر است.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام اصغر جدایی در همایش ناظران شورای نگهبان در سالن اجتماعات کانون فرهنگی حضرت امام خمینی(ره) آموزش و پرورش شهرستان آستارا، شورای نگهبان را ستون فقرات نظام دانست و اظهار کرد: شورای نگهبان بسیار مظلوم واقع شده است.

امام‌جمعه اسالم با اشاره به وظایف شورای نگهبان تصریح کرد: شورای نگهبان در کنار تأیید صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری و مجلس شورای اسلامی و نظارت بر حسن اجرای انتخابات از دین مبین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز پاسداری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه امام جعفر صادق(ع) از نمونه‌های بارز آتش به اختیار در زمان خود هستند که هم دوران بنی‌امیه و هم دوران بنی‌عباس را تجربه کرده‌اند، خاطرنشان کرد: چون جامعه آن دوره محتوای خود را از دست داده بود امام محمد باقر(ع) نهضت علمی را پایه‌ریزی کرد و امام جعفر صادق(ع) آن را استمرار داد.

جدایی با تصریح براینکه ما در دوران جاهلیت ثانی قرار داریم و جاهلیت ثانی از جاهلیت نخست بدتر است، اظهار داشت: سالانه بالغ‌بر ۵۰ هزار عدد سقط‌جنین در ایران انجام می‌شود، هم‌چنین جراحی بینی افزایش پیدا کرده و ایران دومین کشور معترض به خلقت خداوند است.

امام‌جمعه اسالم با بیان اینکه شهرهای ایران به شدت به سمت معماری‌های شیطانی در حال حرکت هستند و نمای دور شهر تهران شبیه نمای شهر شراب‌خواران آمریکا است، تصریح کرد: شورای اسلامی شهر و شورای انقلاب اسلامی باید در خصوص این معماری‌های شیطانی پاسخ‌گو باشند.

وی با انتقاد از وضعیت برخی دانشگاه‌های کشور بیان کرد: برخی دانشجویان می‌خواهند در دانشگاه‌ها که محل تحصیل علم است اردوهای مختلط برگزار شود.

جدایی با اشاره به اینکه اولویت اصلی حاکمیت‌ها باید صرف ارتقای فکری انسان‌ها باشد، گفت: در سبد خرید خانواده‌ها کتاب هیچ‌گونه جایگاهی ندارد؛ خانواده‌ها نسبت به این کالای فرهنگی بی‌تفاوت هستند و ثمره این بی‌تفاوتی وجود چندین غلط املایی در تقاضای کار فارغ‌التحصیلان فوق‌لیسانس است.

امام‌جمعه اسالم آویزان کردن گردن بند بر گردن گوسفندان در عربستان سعودی، برگزاری جشنواره سیبیل و خرید و فروش سگ در خیابان‌های ایران را از نشانه‌های عصر جاهلیت ثانی دانست و خاطرنشان کرد: در ایران به انجام کار فرهنگی ارزش قائل نیستند و آتنای اصلانی قربانی همین بی‌تفاوتی‌ها نسبت به مقوله فرهنگ شد.

وی با بیان اینکه در حکومت اسلامی هنرمندی که متحول شده و محجبه می‌شود از سوی منتقدان و مخالفان حجاب مورد هزاران هزار توطئه و ترور فرهنگی قرار می‌گیرد، اظهار داشت: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در خصوص مظلومیت‌های الهام چرخنده کوتاهی کرده و مقصر است.

جدایی با اشاره به حمله تشنگان جنسی در خیابان‌های ایران به دختران و زنان بی‌گناه گفت: خانم‌ها و دختران در خیابان نمی‌توانند بمانند و این نشان می‌دهد که در خیابان‌های ایران امنیت وجود ندارد و حرف از برقراری امنیت در خیابان‌ها یک ادعای پوچ است.

امام‌جمعه اسالم با تأکید براینکه شرکت‌های داروسازی جهان به صهیونیسم وابسته هستند و آن‌ها به این داروها مواد عقیم‌کننده می‌زنند، خاطرنشان کرد: صهیونیسم و استکبار جهانی در تلاش هستند که در کشورهای اسلامی نسل مسلمانان را ریشه‌کن کنند.

وی تعصب‌های حزبی را از دیگر نشانه‌های دوران جاهلیت ثانی دانست و تصریح کرد: تعصب‌های حزبی انسان را کور می‌کند، بهتر است فراجناحی عمل شود و بهترین خط‌دهی برای انسان‌ها منویات مقام معظم رهبری است.

امام‌جمعه اسالم با اشاره به اینکه سخنرانی‌های مقام معظم رهبری باید وارد محیط دانشگاهی شود، اظهار داشت: در سخنرانی‌های مقام معظم رهبری محورهای اساسی جهت انتخاب بهتر و نحوه خوب زندگی کردن به خوبی بیان شده است.

جدایی با بیان اینکه در این دوره وضع تأیید صلاحیت‌ انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خراب بود و از رباخوار و کمپی پس از تأیید صلاحیت و کسب آرا وارد شورا شد، گفت: امیدواریم از سال‌های آینده کار تأیید صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به شورای نگهبان واگذار شود.

انتهای پیام /فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار