کد خبر : 19012
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰

نمی‌توان با تبلیغ و ترفند روستاییان را مجاب به ماندن در روستاها نمود

نمی‌توان با تبلیغ و ترفند روستاییان را مجاب به ماندن در روستاها نمود

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با ایجاد شغلی پایدار روستاییان را به این باور برسانیم که می توانند در روستا با کار و فعالیت اقتصادی به زندگی مطلوبی دست یابد.

 

 به  گزارش گیلانستان، محمد صادق حسنی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در همایش روستاها در فرمانداری رشت با تبریک روز روستا و اشاره به سخنان سخیف ترامپ  اظهار کرد: رئیس جمهور آمریکا هنوز متوجه نیست با چه کسانی صحبت می‌کند.

 وی با اشاره به تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب توسط ترامپ ،خاطر نشان کرد: سپاه  یک ارگان خاص نیست، همه ایران یعنی سپاه، آمریکا که میگوید سپاه را تحریم کنیم حواسش نیست که همه مردم ایران را تحریم میکند.

وی با  اشاره به حادثه تروریستی مجلس و نقش تعیین کننده سپاه  در برقراری امنیت ، گفت :این صحبت‌های نسنجیده از رئیس جمهور آمریکا بعید است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با توجه به گرامیداشت روز روستا به جایگاه دهداری ها به عنوان کانال ارتباطی روستا در اقتصاد مقاومتی، تولید واقعی با کمترین امکانات و بیشترین نتیجه اشاره کرد و افزود: ما در مجلس طرحی را تصویب کردیم که  عنوان  آن توسعه اقتصادی روستا و عشایر می باشد.

وی با بیان اینکه دهداری ها برای رفع مشکلات روستاها برای یک مشکل نمی دانند به کدام سازمان باید مراجعه کنند، گفت: ما نیازمند سازمانی هستیم که همه مشکلات مربوط به روستاها در آن سازمان برطرف شود.

وی با بیان اینکه نظر بسیاری از نماینده ها با ایجاد سازمان مستقل برای روستاییان مساعد است ،گفت: اگر این مسئله در صحن  رای بیاورد این سازمان تاسیس شده و راه برای رفع مشکلات روستای هموارتر می‌شود.

حسنی با اذعان به اینکه همه ما باید به این اعتقاد برسیم که در روستا می توانیم مشکلات را برطرف کنیم گفت: متاسفانه مشکلات موجود در مسائل مختلف روستایی نمی‌تواند جوابگوی نیاز اقتصادی یک خانواده روستایی باشد لذا باید دنبال درآمدزایی حاشیه‌ای در روستاها باشیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نمی‌توان با تبلیغ و ترفند روستاییان را مجاب به ماندن در روستاها نمود، بیان کرد: باید با ایجاد شغلی پایدار روستاییان را به این باور برسانیم که می توانند در روستا با کار و فعالیت اقتصادی به زندگی مطلوبی دست یابد./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار