کد خبر : 12658
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اردیبهشت 1396- 02: 10

نمی‌گوییم تمام کارهای دولت بی‌نقص می باشد/ حمایت از دولت روحانی افتخار اصلاح‌طلبان است

نمی‌گوییم تمام کارهای دولت بی‌نقص می باشد/ حمایت از دولت روحانی افتخار اصلاح‌طلبان است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات را قبول داریم، نمی‌گوییم تمام کارهای دولت بی‌نقص و بی‌عیب است و خودمان انتقادهایی به آن داریم.

به گزارش گیلانستان، مصطفی کواکبیان در ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام حسن روحانی در این شهر اظهار کرد: ۲۹ اردیبهشت‌ماه جاری امیدواریم با مشارکت گسترده مردم در عرصه انتخابات شاهد برگزاری جشن پیروزی روحانی باشیم.

وی بر تبلیغات به منظور حمایت از روحانی در فضای مجازی تأکید کرد و افزود: در مدت ۴۰ سال گذشته تجربه نشان داده، دولت‌ها در دور دوم انتخابات دوباره انتخاب می‌شوند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی نامزدها در مناظره‌های تلویزیونی، بیان کرد: مشکلات را قبول داریم و نمی‌گوییم تمام کارهای دولت بی‌نقص و بی‌عیب است و خودمان شاید انتقادهایی داشته باشیم.

کواکبیان در ادامه به وجود مشکل قانونی در ثبت‌نام افراد برای ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: مشکل قانونی مذکور باید بررسی و برطرف شود زیرا اگر معیارها مشخص باشد آنها که دارای شرایط نیستند جرأت نمی‌کنند برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کنند.

وی، رد صلاحیت خود برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری را عدم احراز صلاحیت خواند و تصریح کرد: از اینکه تأیید نشدم ناراحت نیستم زیرا مسؤولیت از عهده بنده برداشته شده است اما آنها که تأیید شدند باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مناظره انتخاباتی نامزدها در صدا و سیما، متذکر شد: جمعه هفته جاری منتظر برگزاری مناظره اقتصادی بین نامزدهای ریاست جمهوری هستیم.

کواکبیان با بیان اینکه هرگز منافع ملی را فدای جوسازی‌ها نمی‌کنیم، متذکر شد: روحانی را اصلاح‌طلب نمی‌دانیم اما افتخار اصلاح‌طلبان این است که از دولت روحانی حمایت می‌کنند.

وی، درآمد ملی را نشأت گرفته از تولید ملی عنوان کرد و یادآور شد: درآمد کشور از طریق فروش نفت و مالیات تامین می‌شود و قیمت فروش نفت در اختیار ما نیست ضمن اینکه زیرساخت‌ها باید برای ایجاد اشتغال در جامعه باید فراهم شود و برای ملت عزت قائل شویم.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار