کد خبر : 12612
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶

نمی توانیم ساکت بمانیم تا به نظام، رهبری و انقلاب حمله کنند/ وظیفه ما روشنگری و تبیین است

نمی توانیم ساکت بمانیم تا به نظام، رهبری و انقلاب حمله کنند/ وظیفه ما روشنگری و تبیین است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: برخی افرادی که زمانی در بدنه نظام بودند و دیدند که منافقان چه آسیبی بر پیکر نظام وارد کردند، اما امروزه از منافقینی که 17 هزار زن ، کارگر و مغازه دار را به شهادت رساندند، حمایت می کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری در جمع فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج و هادیان سیاسی شهرستان شفت ضمن تبریک ایام شعبانیه اظهار کرد: خیلی ها ادعا دارند ولایتی هستند ولی در عمل می بینیم که طور دیگری است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان افزود: کسانی که در مقابل ولایت می ایستند و می گویند شما تندرو هستید، همان کسانی اند که دیروز فتنه ایجاد کردند .

وی با بیان اینکه وظیفه ما روشنگری و تبیین است، خاطرنشان کرد: امروز این وظیفه را به سپاه داده اند که طبق قانون اساسی حافظ انقلاب باشد؛ به همین دلیل ما نمی توانیم ساکت بمانیم تا به نظام، رهبری و انقلاب حمله کنند و این سکوت خیانت است .

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به ولایت پذیری برخی افراد بیان نمود: در این خصوص سه گروه داریم که یک گروه “متقدم” هستند و از ولایت جلوتر حرکت می کنند، گروه دیگر “متاخر”می باشند که از امامشان عقب تر و دورند و از کشتی نجات پایین آمده اند و گروه سوم “ملازم” هستند یعنی همراه ولایت و در راستای ایشان حرکت می کنند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به جنایت های منافقین در کشور ابراز نمود: برخی افرادی که زمانی در بدنه نظام بودند و دیدند که منافقان چه آسیبی بر پیکر نظام وارد کردند، اما امروزه از منافقینی که 17 هزار زن ، کارگر و مغازه دار را به شهادت رساندند، حمایت می کنند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند اقدام باید به اندازه و به موقع باشد، اذعان داشت: امروز وقت انتخاب درست است و آنها که به موقع انتخاب نکردند، یا به اسلام و یا به رهبر معظم انقلاب ضربه وارد کردند .

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه اقدام به موقع اثر دارد، گفت: وقتی بصیرت نباشد به جامعه و مردم آسیب می رسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار