کد خبر : 11412
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردین 1396- 04: 19

نه تنها شهدا بلکه ائمه اطهار(ع) هم در شهر غریبند/ جانباز شدن راحت ولی جانباز ماندن سخت است/ مبارزه شما با فتنه گران و نمایندگان منافق ستودنی است

نه تنها شهدا بلکه ائمه اطهار(ع) هم در شهر غریبند/ جانباز شدن راحت ولی جانباز ماندن سخت است/ مبارزه شما با فتنه گران و نمایندگان منافق ستودنی است

دبیر مجمع ایثارگران گیلان گفت: ما برای مجموعه گیلانستان دعای خیر می کنیم، کارتان بسیار سخت و دشوار است؛ قدمی که امروز شما در این راه بر می دارید کمتر از جنگ در عراق و سوریه نیست.

به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و شهادت گیلانستان، بهبود نصیری جانباز ۷۰ درصد و دبیر مجمع ایثارگران استان گیلان درحاشیه بازدید از تحریریه این پایگاه خبری تحلیلی اظهار کرد: گیلانستان رسانه ای است که از ولایت و دستاوردهای نظام، انقلاب و شهدا در استان گیلان بیشترین حمایت را می کند به همین دلیل اولین و تنها رسانه ای هستید که ما برای عرض خداقوت آمده ایم.

وی با بیان اینکه حجمه علیه رسانه های ارزشی و انقلابی بسیار زیاد است، تصریح کرد: پایگاه های خبری ارزشی خود به خود در خط مقدم جنگ هستند؛ آنهم جنگ با افراد فتنه گر و فریب کار. در این بین رسانه هایی هم هستند که زیر پرچم بدخواهان نظام و انقلاب سینه می زنند و روزی خواهد رسید که رسوا شوند. رسانه ها باید مراقب قلمشان باشند و از یاد نبرند که شهدا هر روز بر اعمالشان نظارت دارند.

این جانباز ۷۰ درصد خطاب به مدیرمسئول گیلانستان با تاکید بر اینکه مبارزه شما با فتنه گران و نمایندگان منافق را در سالهای اخیر دیدیم و هم اکنون نیز می بینیم که بسیار ستودنی است، اذعان داشت: ما برای مجموعه گیلانستان دعای خیر می کنیم، کارتان بسیار سخت و دشوار است؛ ما هیچ وقت شما جوانان خوش ذوق و ولایی را فراموش نخواهیم کرد و همیشه یار، یاور و پشتیبانتان خواهیم بود زیرا قدمی که امروز شما در این راه بر می دارید کمتر از جنگ در عراق و سوریه نیست.

وی در ادامه با بیان اینکه در این شهر و استان نه تنها شهدای ما غریبند، بلکه ائمه اطهار و معصومین علیهم السلام نیز غربت زیادی دارند، خاطرنشان کرد: سر تا سر شهر را از بنرهای یک کنسرت پر می کنند اما وقتی سالگرد شهدای شاخص دفاع مقدس ما فرا می رسد، هیچ چیزی را در شهر نمی بینیم.

نصیری با بیان اینکه مسئولین نان به نرخ روز خور باید جواب شهدا را بدهند، گفت: این افراد چطور می خواهند جواب آه و ناله جانبازان و خانواده های معظم شهدا را بدهند. هنوز آهن پاره های جنگ در بدن ما وجود دارد و هنوز هم بدن های ما با بیمارستان خداحافظی نکرده است.

دبیر مجمع ایثارگران استان گیلان با تاکید بر اینکه مسئولینی که به راه و سیره شهدا بی مهری می کنند، هم در این دنیا و هم در آن دنیا رو سیاه هستند، ابراز نمود: آنان هیچ گاه رو سفید نخواهند شد، مگر آنکه رضایت شهدا و همسنگرانشان را فراهم کنند.

این جانباز ۷۰ درصد با بیان اینکه عده ای فقط دارند دنیای خود را آباد می کنند در حالی که نمی دانند آخرت خود را از دست داده اند، گفت: جانباز شدن و خانواده شهید شدن راحت است ولی جانباز ماندن و خانواده شهید ماندن سخت است.

وی با تاکید بر اینکه عده ای همراهی با ولایت فقط لقلقه زبانشان است ولی در عمل هیچ همراهی با ولایت ندارند، اظهار داشت: برخی مسئولین که خود را جانباز هم می دانند، کینه توزانه در حال ضربه زدن به آرمانهای امام و شهدا هستند؛ این افراد یقینا از ما جانبازان نیستند.

دبیر مجمع ایثارگران استان گیلان در پایان ابراز نمود: بعضی ها به گونه ای مملکت را به بازی گرفته اند و بر پستهای خود تکیه زده اند که انگار کس دیگری توانایی مدیر و مسئول شدن را در کشور ندارد. یقینا شهدای ما اولین کسانی خواهند بود که روز قیامت جلوی این افراد نالایق می ایستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار