کد خبر : 506
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸

نوبخت به جای آنکه وکیل الدوله معرفی کند از استاندارش حمایت می‌کرد بهتر بود

نوبخت به جای آنکه وکیل الدوله معرفی کند از استاندارش حمایت می‌کرد بهتر بود

آقای نوبخت وقتی از تهران به رشت می آید و وکیل الدوله معرفی می کند و به تمامی مدیران استان دستور سازمانی می دهد که باید به خواسته های یک نماینده خاص عمل کنند آیا توهین به ۱۲ نماینده دیگر استان محسوب نمی شود؟!

به گزارش در گیلان، سردار نظرعلی علیزاده در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز با بیان اینکه دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اسفندماه سالجاری برگزار می شود، اظهار کرد: قطعا مردم شریف ایران اسلامی بار دیگر حماسه ای بزرگ رقم خواهند زد و با حضور حداکثری خود پای صندوق های رای، برای سرنوشت کشورشان تصمیمی درست خواهند گرفت.

عضو شورای راهبردی اصولگرایان گیلان با اشاره به صحبت های استاندار گیلان در نشست با اعضای ستاد انتخابات اظهار کرد: از اینکه آقای نجفی به صراحت و با تأکید فرمودند “نحوه عملکرد مسئولان و مدیران دولتی نباید تلقی طرفداری یا مخالفت با جناح خاصی باشد” بسیار ممنونیم؛ ولی تنها تذکر دادن مشکلی را حل نمی کند.

وی با بیان اینکه استاندار گیلان باید با قاطعیت تمام، آن تذکر خود را پیگیری نماید ابراز نمود: این روزها مشاهده می شود عزل و نصب هایی با نگرش انتخاباتی در سطح مدیریتی استان آنهم با نفوذ برخی از زیرمجموعه های استاندار شکل می گیرد.

این استاد دانشگاه با اشاره به آیه ” یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آَمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ مَا لَا تَفْعَلُونَ ” خاطرنشان کرد: آقای استاندار، چرا چیزى مى‏ گویید که انجام نمى‏ دهید؟! آیا تسویه حساب های سیاسی و برخورد حزبی که همواره در زیر مجموعه شما صورت می گیرد معنا و مفهوم طرفداری یا مخالفت با یک جناح خاص ندارد؟ پس چرا مخالفتی نمی کنید؟!

این کارشناس سیاسی و فرهنگی گیلان با بیان اینکه اتفاقاتی در سطح استان و مجموعه های دولتی رخ می دهد که نگران کننده است، افزود: خوب است آقای نجفی که به عنوان نماینده عالی دولت و استاندار گیلان در فکر خدمت به مردم می باشد، با جدیت از ورود انگیزه و گرایش های جناحی به عرصه انتخابات جلوگیری کند تا شائبه حمایت یا عدم حمایت دولت از جناح های خاصی پیش نیاید.

سردار علیزاده همچنین با اشاره به حضور معاون رئیس جمهور در مراسم افطاری یکی از نمایندگان رشت اذعان نمود: آقای نوبخت وقتی از تهران به رشت می آید و وکیل الدوله معرفی می کند و به تمامی مدیران استان دستور سازمانی می دهد که باید به خواسته های یک نماینده خاص عمل کنند و همچنین می گوید که اگر هر نماینده دیگری وی را دعوت می کرد به مراسمش نمی رفت، آیا توهین به ۱۲ نماینده دیگر استان محسوب نمی شود؟!

این استاد دانشگاه در ادامه افزود: شخص آقای استاندار که نماینده عالی دولت در گیلان است هم در آن جلسه حضور داشت، ولی جناب نوبخت دستور ویژه توجه به خواسته های یک نماینده مجلس را به مدیران ادارات داد؛ آیا کار ایشان از طرفداری یا مخالفت با جناح یا افراد خاصی حکایت نمی کند؟!

 

وی همچنین به تحرکات برخی ها درخصوص اعضای هیأت نظارت بر انتخابات استان اشاره و تأکید کرد: حملاتی کاملا “سازماندهی شده” علیه دستگاه های اجرایی و افراد موثر در انتخابات انجام می دهند که بوی فتنه انگیزی می دهد! آیا نباید با برخوردی قاطع از این حرکات ناصحیح جلوگیری شود؟ از استاندار انتظار می رود در این بین به تکلیف خود درست عمل کند تا دعای خیر این مردم عزیز که ولی نعمت مان هستند همواره پشت و پناه ادامه راهمان باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمد پنجشنبه , 1 مرداد 1394 - 16:46

بقول آقای روحانی در ظلم به بورسیه ها، نوبخت و ما ادراک ماالنوبخت…

رفتن به نوار ابزار