کد خبر : 64025
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اسفند 1399- 12: 12

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

نورافشانی آسمان گیلان همراه با طنین گلبانگ «یا مهدی(عج) ادرکنی» در شب نیمه شعبان

نورافشانی آسمان گیلان همراه با طنین گلبانگ «یا مهدی(عج) ادرکنی» در شب نیمه شعبان

در بازه زمانی ۸ تا ۱۲ فروردین سال ۱۴۰۰ برنامه‌های شاد و پرنشاط در سراسر گیلان برگزار خواهد شد.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در نشست هماهنگی بزرگداشت نیمه شعبان و یوم‌الله دوازدهم فروردین و همچنین تقدیر از مسئولان کارگروه‌های دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان گیلان که یک‌شنبه ۲۴ اسفندماه در سالن شهید انصاری استانداری برگزار شد، گفت: در بازه زمانی ۸ تا ۱۲ فروردین سال ۱۴۰۰ به‌مناسبت سالروز ولادت باسعادت امام زمان(عج) و روز جمهوری اسلامی برنامه‌های شاد و پرنشاط در سراسر استان گیلان برگزار خواهد شد.

وی نیمه شعبان و دوازدهم فروردین را دو عید بزرگ شیعیان امیرالمومنین علی(ع) و دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: با توجه به محدودیت های ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا، مراسم و برنامه های بزرگداشت این دو عید بزرگ سلامت‌محور و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری از اجرای ۸۲ ویژه برنامه با محوریت نیمه شعبان و روز جمهوری اسلامی در استان گیلان خبر داد و تصریح کرد: در شب نیمه شعبان ساعت ۲۱  یکشنبه ۸ فروردین آسمان شهرهای سراسر استان نورافشانی شده و گلبانگ «یا مهدی(عج) ادرکنی» طنین انداز خواهد شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت مساجد و بقاع متبرکه برای برگزاری جشن های نیمه شعبان و دوازدهم فروردین، بیان کرد: آذین بندی و چراغاتی محلات، ایجاد جلوه های بصیری ویژه نیمه شعبان و روز جمهوری اسلامی، فعال‌شدن بیلبوردها و استندها و اجرای ویژه‌برنامه های شاد و مفرح در دستور کار شهرداری‌های سراسر استان قرار گرفته است.

وی، یوم‌الله دوازدهم فروردین را تجلی مشروعیت و مقبولیت نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن دو انتخابات مهم در خردادماه سال ۱۴۰۰، از فرصت یوم‌الله ۱۲ فروردین برای تبیین نقش آفرینی مردم در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی به ویژه در انتخابات بهره‌برداری خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری ضمن قدردانی از آیت‌الله فلاحتی نماینده محترم ولی فقیه در استان و دکتر زارع استاندار محترم گیلان، تصریح کرد: از همه دست‌اندرکاران بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر چهل  و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان گیلان تقدیر و تشکر می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه حماسه رژه خودرویی خانوادگی یوم الله ۲۲ بهمن استان گیلان در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد، بیان کرد: یک‌بار دیگر مردم استان گیلان ثابت کردند که در بزنگاه های حساس تاریخی و شرایط سخت بر همه محدودیت‌ها پیروز شده و با بصیرت و حضور پرشور و شعور خود در صحنه خواهند درخشید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار