کد خبر : 40726
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷

دبیر سازمان والیبال ساحلی فدراسیون والیبال:

نگاه‌ها به والیبال ساحلی حرفه‌ای نیست

نگاه‌ها به والیبال ساحلی حرفه‌ای نیست

دبیر سازمان والیبال ساحلی فدراسیون والیبال گفت: به والیبال ساحلی نه در فدراسیون و نه از سوی وزارت ورزش نگاه جدی و حرفه ای نمی شود.

به گزارش گیلانستان نادر انصاری با بیان اینکه متاسفانه نگاه های نه از سوی فدراسیون و نه حتی وزارت ورزش به والیبال ساحلی حرفه ای و جدی نیست، گفت: آنچه مورد توجه قرار گرفته والیبال سالنی است.

انصاری در ادامه با بیان اینکه این نوع نگاه در میان بازیکنان نیز وجود دارد، افزود: باید با توجه به ظرفیت‌های موجود در این حوزه نگرش‌ها نسبت به این ورزش در حوزه مالی و سایر مسائل حرفه‌ای باشد.

دبیر سازمان والیبال ساحلی فدراسیون والیبال با اشاره به اینکه والیبال ساحلی در تمام دنیا به صورت تورهای آزاد اداره می شود، گفت: متاسفانه به دلیل نبود توجه توجه به این ورزش در کشور شاهد عدم استقبال از سوی اسپانسرها هستیم.

وی همچنین با اشاره به وضعیت استان گیلان به ویژه بخش کلاچای در زمینه این ورزش، تصریح کرد: میزبانی مسابقات والیبال ساحلی با توجه به شرایط امروز کشور گام بزرگی است.

انصاری با بیان اینکه متاسفانه در این ورزش خود بازیکنان باید به دنبال جذب اسپانسر باشند، بیان کرد: سازمان والیبال ساحلی نیز با جدیت این موضوع را پیگیری می کند تا مسابقات با کیفیت بالاتری برگزار شود.

وی در ادامه با اشاره به رتبه بندی تورهای ساحلی و مشخص کردن میزان هزینه‌ها از سوی اسپانسرها، افزود: از منافع والیبال ساحلی دفاع می کنیم و تلاش ما استمرار و تداوم برگزاری این مسابقات است.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار