کد خبر : 8400
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱

نگاه منتخبان انتخابات آینده کشور به داخل معطوف باشد

نگاه منتخبان انتخابات آینده کشور به داخل معطوف باشد

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: نگاه منتخبان انتخابات آینده کشور باید به داخل معطوف باشد و نگاه به بیرون هیچ سودی عاید کشور نمی‌شود.

به گزارش گیلانستان ، سردار مهران طهماسبی در آیین مقدس یادواره 175 شهید غواص عملیات کربلای 4 در مسجد میرزای این شهر اظهار کرد: شهدای غواص عملیات کربلای 4 پیروزی در عملیات کربلای پنج را رقم زدند و کربلای پنج به فاصله 15 روز پس از کربلای 4 اتفاق افتاد.

وی انتخابات آینده کشور را یک انتخابات مهم دانست و تصریح کرد: افرادی که در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا با رأی مردم سر کار می‌آیند باید نگاهشان معطوف به داخل باشد زیرا از نگاه بیرون هیچ سودی عاید کشور نمی‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه در داخل مرزهای کشور برخی از مسؤولان به منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل توجه نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: بسیجیان با اقدام‌های کوچک 10 هزار شغل ایجاد کرده‌اند.

وی به حضور خناسان در داخل کشور اشاره کرد و متذکر شد: منافقان در تمام کشور تلاش می‌کنند تا با نفوذ در مرزهای داخلی کشور به آرمان‌های امام راحل خیانت کنند و بزرگ‌ترین خیانت ایجاد ناامیدی و یأس در مردم است.

طهماسبی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و ستم‌های کشیده شده توسط جانبازان و آزادگان با اقتدار روی پای خود ایستاده است، یادآور شد: برای محکم ماندن در صحنه باید از روح شهدا کمک گرفت.

وی با اشاره به اینکه حمله داعش و تکفیری‌ها در سوریه به‌واسطه نیروهای مردمی سوریه دفع شد، گفت: بین بسیج سوریه و بسیج ایران تفاوت‌های زیادی وجود دارد و پایه‌های فکری و اعتقادی بسیج سوریه ضعیف است.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با تصریح بر اینکه اگر خدا یک دری را بسته باشد درهای پیروزی و اقتدار را می‌گشاید، افزود: اگر رئیس‌جمهور با اقتدار در نشست قزاقستان حضور پیدا می‌کند این اقتدار به‌واسطه افتخارآفرینی شهدای مدافع حرم در خان‌طومار، حلب و… تحقق‌ یافته است.

طهماسبی تصریح کرد: 175 شهید غواص عملیات کربلای 4 مظلومانه و با دست‌های بسته به شهادت رسیدند، شهدایی که در راه این نظام و انقلاب اسلامی تقدیم شده دارای خانواده هستند و درک آنها بسیار سخت است.

وی به حضور آمریکایی‌ها در خلیج‌فارس در زمان انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: اگر در زمان انقلاب به حرف امام(ره) گوش می‌دادیم و ناوهای آمریکا را در خلیج‌فارس غرق می‌کردیم آمریکا با ناوهای خود جرأت نمی‌کرد 38 سال در خلیج‌فارس جولان دهد./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار