کد خبر : 14049
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 خرداد 1396- 44: 0

نیرنگ ساماندهی شده اصلاح طلبان برای برکناری ثابت قدم/ طرح استیضاح شهردار و بازی تکراری شورای چهارم رشت!

نیرنگ ساماندهی شده اصلاح طلبان برای برکناری ثابت قدم/ طرح استیضاح شهردار و بازی تکراری شورای چهارم رشت!

اصلاح طلبان به این نتیجه رسیده اند که هزینه عبور از ثابت قدم را بر دوش شورای چهارم بگذارند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، خبری در یکی از رسانه ها منتشر شد مبنی بر اینکه شهردار رشت در واکنش به احتمال چندباره طرح استیضاحش گفته است که با شرایط فعلی ادامه فعالیت میسر نیست.

در حالی که تنها دو ماه تا پایان کار چهارمین دوره شورای اسلامی شهر رشت باقی است، چرا شورای چهارم تصمیم به استیضاح دکتر ثابت قدم گرفته است؟ در اینکه سوال و استیضاح حق شوراست شکی نیست، اما چرا شورای چهارم اجازه نمی دهد که با پایان دوره شورای اخیر، شورای بعدی درباره شهردار تصمیم بگیرد، اتفاقی که در همه شهرها می افتد؟ آن هم در شرایطی که سوالات مطرح شده همان سوالات قبلی است که منجر به استیضاح شد و استیضاح هم رای نیاورد.

خبرای پشت پرده حاکی از آن است که پشت پرده جریانات اخیر، پاره ای از اصلاح طلبان هستند که به دنبال آن می باشند در شورای پنجم شهرداری مطلوب نظر خود که گفته می شود از حامیان فتنه است را به روی کار بیاورند به این نتیجه رسیده اند که هزینه عبور از ثابت قدم را بر دوش شورای چهارم بگذارند. آن ها که پس از اعلام موضع شهردار رشت به نفع حجت الاسلام رئیسی برای وی خط و نشان کشیده بودند حالا می خواهند به دست شورای چهارم ثابت قدم را کنار بگذارند تا آزادانه به سراغ گزینه های مساله دار خود برای شهرداری رشت بروند.

این خدعه و نیرنگ را یک عضو اصلاح طلب منتخب شورای پنجم که سابقه نمایندگی مجلس هم دارد رهبری می کند. او که به دلیل حمایت از فتنه گران و رفتارهای ساختارشکنانه اش در مجلس ششم از قبیل تحصن و امضای نامه جام زهر به مقام معظم رهبری ردصلاحیت شده و از راهیابی به مجلس هفتم محروم شده بود، اینک با لابی وارد انتخابات شورای شهر رشت شد و طبق اخبار رسیده از صبح تا شب با منتخبان شورا جلسه می گذارد و برای هر کدام یک بازی تعریف کرده است.

حمایت دکتر ثابت قدم از رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری، اصلاح طلبان را واداشته که هر طور شده از شر شهردار فعلی راحت شوند و با یک تیر دو نشان بزنند؛ هم شهرداری را که از کاندیدای جبهه انقلابی حمایت کرده از سر راه بردارند و هم یک اصلاح طلب نشاندار را بر سر کار بیاورند و شهر را به دست فتنه گران دهند.

گفته می شود بعضی از نیروهای انقلابی شورای فعلی نیز بی خبر از خدعه اصلاح طلبان در حال بازی در زمین فتنه گران هستند. آنان در تردید هستند که بر سر رفتن ثابت قدم و آمدن هر کس دیگر (حتی اصلاح طلب) به توافق برسند یا نه. ثابت قدم نیز تحت فشار این بازی ناسالم سیاسی قرار گرفته است. شایسته است که نیروهای انقلابی با تحلیل درست شرایط فرمان شهر را به دست پاره ای از اصلاح طلبان انحصارطلب قرار ندهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شاهد چهارشنبه , ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲:۴۶

برای شورانشینان چهارم متاسفم به ویژه برای آنان که دم از خدمت به مردم فهیم می‌زنند!!!!
آنان(البته اعضای ارزشی شورا) واقعا فکر می‌کنند با رفتن ثابت‌قدم به مردم فهیم رشت خدمت می‌کنند؟! خیر عزیزان مردم فهیم رشت متوجه ترفندهای شما و گرفتن امتیاز و جبران هزینه‌های انتخاباتی انجام شده خودتان از شهردار که پول مردم رشت را در اختیار دارد، هستند.
که باید به آن آلت‌دست قرار گرفتن شما توسط حامیان فتنه و سربازان بی‌مزد و مواجب دشمن (از منتخبین در شورای پنجم) را هم اضافه کرد.
آنجایی که ثابت‌قدم دغدغه‌های شما را سرانجام می‌داد خوب بود الآن انحراف بودجه، عدم کارشناسی در طرح‌ها و….. را که باعث و بانی آن با تصویب مصوبات خودتان بودید به گردن او می‌اندازید!! برایتان عیب نیست که همه جا از تعهد و خادم بودن و تحصیلات خود پُز می‌دهید و پشت پرده با ا.ر ، ح.ع و…. معامله می‌کنید.
پیشنهاد می‌کنم یک نظر سنجی از عملکرد خودتان( اعضای شورا) و شهردار بگذارید تا با نظر مردم فهیم تصمیم بگیرید نه معاملات پشت پرده!!!
مطمئن باشید اگر شما به ثابت‌قدم نیاز ندارید او هم به شما نیاز ندارد و اقداماتش در توسعه شهر و جابجایی کارکنان و…. که در بعضی اوقات با مخالفت شما همراه بود اما او کار خود را انجام داد.
و بدانید با استیضاح و برداشتن او، طولی نخواهد کشید که شورای پنجم با التماس از او برای خرابکاری خودشان با دست شما مجددا او را شهردار نمایند و……….

باقری خطیبانی چهارشنبه , ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳

لغت بر این دنیا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!کثیف

دالایی لاما شنبه , ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶

سوختن هاتون شروع شده گل من

ناشناس سه شنبه , ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰

اصلاح طلبان حیله گر از اینکه زیر سایه ثابت قدم اصولگرا قرار بگیرند می ترسیدند و برای همین هزینه برکناری ثابت قدم را به پای شورای چهارم نوشتند و حاجی پور را مامور این کار کردند گیلان بیشترین ضربه را در دوران اصلاح طلبان خورد در برف ۸۳ استاندار اصلاح طلب کارخانه پوشش را با خاک یکسان کرد و باعث بیکاری هزاران کارگر شد و زمین ۵۰ هکتار پوشش را به ثمن بخث به اصلاح طلبان نقابدار فروخت به جای اصلاح طلب باید بگوییم منفعت طلب نقابدار

رفتن به نوار ابزار