کد خبر : 22416
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 بهمن 1396- 59: 17

نیروی انتظامی باید صبورانه و متعهدانه به شهروندان خدمت کند

نیروی انتظامی باید صبورانه و متعهدانه به شهروندان خدمت کند

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه رضایتمندی مقام معظم رهبری و ملت ایران از نیروی انتظامی بالاترین پاداش برای پلیس است گفت: نیروی انتظامی باید صبورانه و متعهدانه به شهروندان خدمت کند.

به گزارش گیلانستان، سردار محمدرضا اسحاقی عصر امروز در نشست خبری در رشت با اشاره به اینکه ایران اسلامی فرزندان جان بر کف و نیروهای توانمند گسترده‌ای دارد اظهار داشت: نیروهای شجاع مرزبانی با از جان‌گذشتگی از حریم امنیت کشور دفاع می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان گیلان پوشیدن لباس نیروی انتظامی و خدمت به آحاد مختلف جامعه را بالاترین افتخار دانست و خاطرنشان کرد: پلیس به صورت گسترده در شئون دنیوی و اخروی زندگی مردم نقش مستقیم دارد.

سردار اسحاقی با بیان اینکه نیروی انتظامی باید صبورانه و متعهدانه به شهروندان خدمت کند و تصریح کرد: همراهی با ملت ایران اسلامی در مسیر تحقق آرمان‌های نظام اسلامی یک ضرورت مهم در جامعه امروز است.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت و اقدامات پلیس به‌طور شبانه‌روزی ادامه دارد و تعطیل شدنی نیست بیان کرد: عمده فعالیت‌های پلیس در راستای برقراری امنیت است و مفهوم اساسی امنیت تعطیل‌شدنی نیست.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه اقتدار توام با مهربانی مهم‌ترین شاخصه ناجا محسوب می‌شود گفت: فرزندان ملت اسلامی ایران در لباس نیروی انتظامی با تمام وجود در مقابل دشمن ایستاده و از امنیت کشور پاسداری  می‌کنند.

سردار اسحاقی نظارت بر یکدیگر را نقش کلیدی در تشکیل جامعه‌ای آرمانی دانست و با بیان اینکه مومنان واقعی آینه یکدیگر هستند افزود: پلیس همواره به طور شبانه‌روز مکلف به حفاظت از جان، مال و ناموس مردم است.

وی با تاکید بر اینکه سلامت اداری و مالی نیروی انتظامی باید در بالاترین سطح ممکن باشد خاطرنشان کرد: رضایتمندی مقام معظم رهبری و ملت ایران از نیروی انتظامی بالاترین پاداش برای پلیس است.

فرمانده انتظامی استان گیلان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی باید از تمامی ظرفیت‌های فرهنگی و بنیه علمی استان گیلان به منظور افزایش سطح خدمت‌رسانی به مردم و بهبود عملکرد در ماموریت‌ها استفاده کند./ تسینم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار