کد خبر : 31961
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰:۰۱

نیمی از نمایندگان مجلس به فکر براندازی نظام هستند/ به هر شهری می‌روم بنرهایم را جمع می‌کنند

نیمی از نمایندگان مجلس به فکر براندازی نظام هستند/ به هر شهری می‌روم بنرهایم را جمع می‌کنند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس آزمایش به امامت را سخت‌ترین دوران فتنه برشمرد و گفت: دشمن در تلاش است تا با حذف امامت، ولایت و‌ اسلام واقعی با اعمال فتنه ملت را از هویت خالی کند.

به گزارش گیلانستان، جواد کریمی قدوسی امشب در نشست بصیرتی و روشنگری مسجد فاطمه الزهرا سلام‌الله علیها رشت با اشاره به دستاوردهای عظیم جمهوری اسلامی ایران پس از 40 سال عمر پربرکت انقلاب اظهار کرد: یکی از راه‌های شناخت عظمت و بزرگی جمهوری اسلامی ایران شناخت صحیح دشمنان، عزم و اراده و همچنین تاکتیک‌های آن‌ها در تقابل با جمهوری اسلامی است.

نیمی از نمایندگان مجلس به فکر براندازی نظام هستند

وی با اشاره به نبرد چندجانبه انقلاب اسلامی در جبهه‌های مختلف افزود: همه ارکان و بخش‌های مختلف کشور ازجمله مجلس شورای اسلامی بر اساس قسمی که یادکرده‌اند پیوسته در تلاش‌اند تا هجمه‌های دشمن را خنثی و از بین ببرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اظهارات پیشین خود در مجلس مبنی بر اینکه ۵۰ درصد نمایندگان در فکر براندازی نظام هستند گفت: به اذعان یکی از نمایندگان لیست امیدی مجلس اگر منافقان هم در صندلی‌های مجلس بنشینند همچون برخی نمایندگان برانداز عمل می‌کنند.

نماینده مردم مشهد و کلات در خانه ملت با اشاره به اینکه بخشی از پست‌های کلیدی دست افراد خطرناک افتاده خاطرنشان کرد: در سال گذشته پس از جلسه‌ای که در شیراز به مناسبت نهم دی داشتیم باگذشت چند روز فرمانده سپاه استان فارس با ما تماس گرفت که فرماندار و‌ چند تن دیگر که مستندات از حوادث سال آینده و شورش‌های آن می‌دادند و برای براندازی نظام مقدمه‌چینی می‌کردند دستگیر و به دستگاه قضا سپرده‌شده‌اند.

افزایش شمار فتنه‌ها و هجمه‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران باگذشت زمان

کریمی قدوسی با اشاره به ابعاد کم هجمه‌ها علیه جمهوری اسلامی در سال‌های نخست انقلاب و مقایسه آن با امروز افزود: هجمه‌ها علیه انقلاب اسلامی روزبه‌روز فزونی یافته و همچنان در حال افزایش است درحالی‌که این کشور با تمامی آن‌ها مقابله می‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به امیدواری بالای رهبر معظم انقلاب از جوانان بیان کرد: رهبر معظم انقلاب با توجه به روحیه بالای جوانان در تلاش است تا انقلاب اسلامی بدون عجله و بدن دادن تلفات جایگاه خود را پیدا و به پیروز واقعی برسد.

نماینده مردم مشهد و کلات یکی از چالش‌های انقلاب را دشمنی به روش فتنه برشمرد و افزود: دشمن در راهبرد فتنه سیاسی ولایی سال ۸۸ در تلاش بود تا با بهترین شیوه مدیریتی غبارآلود خود نظام جمهوری اسلامی ایران را واژگون کند.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه داشتن پرچم امیرالمؤمنین نسبت به پیامبر (ص) بسیار سخت بود افزود: رهبری در دیدار با خبرگان رهبری فرمودند در زمان زمامداری پیامبر کسی چشم به مقام ایشان ندوخته بود اما در دوران زعامت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام افراد زیادی صف‌کشیده بودند تا جایگاه ولایت را غصب کنند.

آزمایش به امامت سخت‌ترین دوران فتنه سیاسی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس آزمایش به امامت را سخت‌ترین دوران فتنه برشمرد و گفت: دشمن در تلاش است تا با حذف امامت، ولایت و‌ اسلام واقعی با اعمال فتنه ملت را از هویت خالی کند.

کریمی قدوسی با اشاره به سخت بودن ولایت مداری کنونی با ولایتمداری دوران حضرت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام بیان کرد: امروزه امت اسلامی با طریق احادیث، خطبه‌ها و تعابیر دینی از امام و ولایت دفاع می‌کند و ازاین‌رو ولایتمداری کنونی بسیار سخت‌تر از دوران حضرت امیرالمؤمنین علیه‌السلام که مردم در ارتباط مستقیم با مولایشان بودند، است.

وی با اشاره به برخی از فتنه‌انگیزی‌های سران فتنه مبنی بر اینکه در آن زمان ادا قهرمانان را درمی‌آوردند گفت: برخی با سوارشدن بر ماشین همچون قهرمانان اعلام کرد که همچنان در خیابان بمانید چون رهبری از این حرکت شما ترسیده است و شعله فتنه را با این رفتارهای خود شعله‌ور‌تر می‌کرد.

وجود نفوذی‌ها در کشور و تأیید آن‌ها توسط مسؤولان

نماینده مردم مشهد و کلات با اشاره به وجود نفوذی‌ها و جاسوسان در کشور تصریح کرد: برخی از جاسوسان در کویر به بهانه مطالعه بر روی برخی گونه‌های جانوری و گیاهی در کشور جاسوسی می‌کردند و با اینکه این موضوع از سوی دستگاه قضایی و نماینده سازمان ملل تأیید و محرز شده اما تابش، رئیس فراکسیون محیط‌زیست مجلس این موضوع را رد می‌کند.

حمایت برخی از وکلا از سران فتنه یکی از دلایل برانداز بودن نمایندگان

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به دلایل خود مبنی بر برانداز بودن ۵۰ درصد نمایندگان مجلس گفت: برخی از نمایندگان مجلس از سران فتنه‌ای حمایت می‌کنند که میلیاردها تومان برای براندازی نظام پول گرفت و در مقابل ولایت‌فقیه ایستاده‌اند و این‌یکی از دلایلی است که من میگویم نیمی از نمایندگان مجلس برانداز هستند.

ارسال اطلاعات محرمانه کشور از سوی خبرنگار جاسوس حاضر در تیم رسانه‌ای دولت

وی با اشاره به حضور جنسون رضاییان، خبرنگار جاسوس سیا در سفرهای روحانی گفت: این خبرنگار در اکثر سفرها در کنار روحانی قرار می‌گرفت و مستقیماً با توجه به اسنادی که اطلاعات سپاه در کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح کرده به سیا اطلاعات می‌داده است.

فقیر کردن عامه مردم راهبرد جدید دشمن برای براندازی نظام

کریمی قدوسی با اشاره به اینکه دشمن از فتنه سیاسی بیرون رفته و به فکر فتنه اقتصادی است افزود: فتنه سیاسی ۸۸ و سیلی که ملت در نهم دی بر اساس اعترافات خبرنگار جاسوس سیا به دشمن زده اکنون تنها راه تسلط دشمن بر ایران انقلابی فقیر کردن ملت است.

وی با بیان اینکه بیژن نامدار زنگنه یکی از بزرگ‌ترین سران فتنه بوده و همچنان در فتنه اقتصادی نقش دارد تصریح کرد: درصد قابل‌توجه درآمد کشور از طریق نفت به دست می‌آید و بزرگ‌ترین پیمانکاران کشور در بخش نفت هستند و درنتیجه اقتصاد کشور بر روی کاکل نفت و میعانات آن می‌چرخد اما اقدامات فعلی در وزارت نفت بیانگر واگذاری این عرصه به دشمن و ناتوانی در اداره آن است که مجری آن زنگنه وزیر نفت فعلی است.

هزینه بی‌ضابطه دلارهای نفتی توسط دولت و خروج دلار از سوی عاملان دشمن در بازار صرافی دلیل اصلی فلج کردن اقتصاد کشور

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ذخایر عظیم زیرزمینی و‌ تأمین نیاز کشور گفت: ایران روزانه ۵۰۰ میلیون دلار درآمد دارد و بر اساس قانون حاکم در کشور پس از صرف و خارج کردن هزینه‌ها مابقی پول باید به صندوق ذخیره وارد شود اما اکنون دولت باید جواب دهد در این خصوص چه اقداماتی کرده است.

نماینده مردم مشهد و کلات روحانی را از دیگر ژنرال‌های فتنه اقتصادی در کشور دانست و افزود: بر اساس گزارش اژه‌ای، دولت میلیاردها دلار را برخلاف آیین‌نامه صرف کرده که این مسئله موجب شده تا شرایط اقتصادی بدحال شود.

کریمی قدوسی با اشاره به حضور و‌ جولان دشمن در صرافی بیان کرد: در بخش دیگری از گزارش اژه‌ای کسانی در بازار صرافی حضورداشته‌اند که دلار را با هر قیمتی می‌خرند و از کشور خارج می‌کنند که این موضوعات باعث شده ذخیره دلار کشور به‌قدر محسوسی کاهش دیدار کند.

ایجاد ناامنی در کشور و کشاندن مردم در کف خیابان با افزایش تورم ۴۰۰ درصدی

وی با اشاره به اینکه دشمن با فتنه اقتصادی ازجمله در مواردی همچون پوشک بچه، لاستیک کامیون و هزاران بخش دیگر درصدد فلج کردن مملکت است گفت: همه فتنه‌انگیزی در کشور موجب شده تا تورم در کشور به مرز ۴۰۰ درصد برسد تا با فقیر کردن مردم و‌ واماندن از ادامه زندگی زمینه برای ناامنی در کف خیابان‌ها فراهم شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعترافات خبرنگار جاسوس سیا مبنی بر کشاندن همه توده مردم به خیابان‌ها افزود: بر اساس اعترافات جنسون علاوه بر کشاندن سرمایه‌داران ملت فقیر و خانواده‌های شهید باید به خیابان آمده تا جمهوری اسلامی ایران به‌طورکلی ناامن شود.

وارد هر شهری می‌شوم بنرهای من را جمع می‌کنند

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طی دوران نمایندگی مجلس به هر شهری بنرهایش از بیلبوردهای تبلیغاتی پایین کشیده شده گفت: نماینده مردم در مجلس هم‌تراز با مقامات است و باید به مردم گزارش دهد و هدفشان تنها نقد نیست بلکه کمک به دولت و نظام است.

کریمی قدوسی با بیان اینکه اداره کشور با درآمد بالا با صدقه دادن همچون سبد کالا قابل‌جمع نیست بیان کرد: تمام مشکلات اقتصادی کشور از سر سیاست‌های غلط سیاستمداران و سرمایه‌دارانی همچون نعمت زاده‌ها و زنگنه‌ها است.

هیچ‌گاه در برابر دشمن زانو نمی‌زنیم

وی با اشاره به درخواست مجدد دولت مبنی بر مذاکره با آمریکایی‌ها گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با بسیجیان در ورزشگاه یک‌صد هزارنفری آب پاکی را بر دست آن‌ها ریخت ‌و اعلام کرد که هیچ‌گاه در مقابل دشمن زانو نخواهم زد.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار