کد خبر : 7999
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 دی 1395- 16: 12

هاشمی استوانه انقلاب بود

هاشمی استوانه انقلاب بود

مشاور حقوقی رئیس فقید تشخیص مصلحت نظام گفت: آیت‌الله هاشمی استوانه انقلاب و بازوی پرتوان رهبری بود.

به گزارش گیلانستان ، حجت‌الاسلام محمدرضا عباسی‌فرد در مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی در مجتمع فرهنگی‌هنری خاتم‌الانبیا(ص) این شهر اظهار کرد: با وجود اینکه شرایط روحی مناسبی ناشی از این مصیبت را نداشتم اما در این مراسم حضور یافتم و با سختی پشت تریبون قرار گرفتم.

وی افزود: قرار بود یاسر هاشمی همراه بنده در این سفر باشد اما در دقایق آخر تماس گرفت و گفت به مردم بگویید از شما تشکر می‌کنم.

مشاور حقوقی رئیس فقید تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه رهبری بازوی پرتوان و انقلاب استوانه‌ای بزرگ را از دست داد، تصریح کرد: روزهای سخت و آتش و خون دوران دفاع مقدس را به یاد آورید که وقتی یأس و ناامیدی کل کشور را در برمی‌گرفت با یک خطبه نماز جمعه آیت‌الله هاشمی زنده می‌شد.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران پدری مهربان، دلسوز و دانا را از دست داد، یادآور شد: بنده برای ابلاغ سلام بیت عظیم آیت‌الله هاشمی آمده‌ام.

عباسی‌فرد اضافه کرد: در زمان آغاز نهضت امام(ره) نخستین کسی که به این نهضت پیوست و پشت سر نهضت امام به نماز خون و جهاد و اجتهاد و انقلاب ایستاد، آیت‌الله هاشمی بود.

به گفته وی، در جریان کاپیتولاسیون امام راحل به آیت‌الله هاشمی ماموریت داد تا تمام مصوبات در این زمینه را آماده و در اختیار امام(ره) بگذارد و وی در این زمینه نیز ورود کرده بود.

مشاور حقوقی رئیس فقید تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه اینجا منطقه سردار جنگل است و به سردارها اهمیت می‌دهند، خاطرنشان کرد: گیلان مردان بزرگی داشته و به مردان بزرگ اهمیت می‌دهد.

وی گفت: هاشمی را باید از جبهه‌ها و عملیات مرصاد بپرسید که شخصاً آنجا ایستاد و سیل منافقان را گرفت و هاشمی را در دوران نهضت، انقلاب، دفاع مقدس و سازندگی می‌شناسند.

عباسی‌فرد با بیان اینکه رحلت آیت‌الله ایران را عزادار و منطقه را وحشت زده کرده و دنیا را در بهت فرو برد، خاطرنشان کرد: اخیراً همه سؤال می‌پرسند چه کسی رئیس مجمع تشخیص مصلحت می‌شود و این نشان می‌دهد آیا کسی است که بتواند در حد جایگاه هاشمی باشد.

وی گفت: کوفی‌عنان در متنی که برای ارتحال آیت‌الله هاشمی تنظیم کرده نوشته که ما پس از فوت هاشمی نگران آینده خاورمیانه هستیم.

مشاور حقوقی رئیس فقید تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: روزی که سدسازی با اصرار آیت‌الله هاشمی در کشور مطرح شد خیلی‌ها می‌گفتند آب خوردن که دیگر این حرف‌ها را ندارد و حالا می‌بینیم که چه اقدام بزرگی انجام داده و هاشمی گفته بود که اگر حالا بمیرم غصه‌ای ندارم و مردم چیزی که باید بفهمند را می‌دانند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار