کد خبر : 66069
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳

مدیرکل اوقاف گیلان:

هدایت درست وقف به بسیاری از نیازهای جامعه پاسخ خواهد داد

هدایت درست وقف به بسیاری از نیازهای جامعه پاسخ خواهد داد

مدیر کل اوقاف گیلان با اشاره به ابعاد مختلف وقف، گفت: هدایت درست وقف به بسیاری از نیازهای جامعه پاسخ خواهد داد.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام ستار علیزاده پیش از ظهر چهارشنبه در نشست با مدیر کل بهزیستی گیلان با اشاره به تأثیرات فراوان وقف، اظهار کرد: همه ما مدیون وقف هستیم.

وی با بیان اینکه انحصاری و طبقاتی نبودن مهم‌ترین ویژگی اجتماعی وقف است، گفت: سنت حسنه وقف همیشه از سوی همه اقشار جامعه انجام شده و تنها مربوط به یک طبقه خاص نبوده است.

مدیر کل اوقاف گیلان جلب مشارکت‌های همگانی سیاست و راهکار این سازمان است، افزود: اجرای طرح وقف مشارکتی نیز به همین منظور پیش بینی شده که افراد با هر توان مالی با یک نیت مشترک، یک وقف انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه پدیده وقف دارای حیطه گسترده‌ای از فعالیت و اقدام است، اضافه کرد: در صورت هدایت درست وقف می‌توانیم به بسیاری از نیازهای جامعه پاسخ دهیم.

علیزاده در ادامه با اشاره به اینکه اوقاف و بهزیستی می‌توانند در بسیاری از زمینه‌های مشترک با هم همکاری کنند، تصریح کرد: هر دو جامعه هدف مشترک دارند، هماهنگی بیشتر قطعاً به ارائه خدمات مطلوب‌تر کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمد رضا خلیلی نژاد جمعه , 31 اردیبهشت 1400 - 9:22

باسلام وتشکر ازاین خبر لطفا درمورد هشدار رهبری در مرد کاهش فرزد آوری خبر ی یا اطلاع رسانی کنید که هزینهای وقف مدیریت به سمت هزینهای پزشکی این قشر مظلوم وتنها شود

رفتن به نوار ابزار