کد خبر : 63067
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 بهمن 1399- 17: 18

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

هدف از اجرای طرح «ولایت» مقابله با هجمه های دشمنان است

هدف از اجرای طرح «ولایت» مقابله با هجمه های دشمنان است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه برگزاری طرح ولایت در راستای مقابله با هجمه‌های دشمن است، گفت: برگزاری این طرح از ابتکارات علامه «مصباح یزدی» است.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی ظهر پنجشنبه در جمع شرکت‌کنندگان طرح ولایت استان گیلان با گرامیداشت یاد علامه مصباح یزدی، اظهار کرد: برگزاری طرح ولایت از باقیات صالحات علامه مصباح یزدی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه برگزاری این دوره برای تولید فکر، اندیشه و هویت فکری آحاد جامعه خصوصاً قشر فرهیخته دانشگاهی مؤثر است، تصریح کرد: برگزاری طرح ولایت در راستای مقابله با هجمه‌های مختلف دشمن موجب پایداری می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه مربوط به خودسازی و تمدن‌سازی یکی از اولویت‌ها حفظ هویت است، افزود: دشمن به دنبال این است که هویت ما را بشکند و جامعه را بی‌هویت کند.

مهدوی با اشاره به اینکه نظام سلطه به دنبال استعمار و استثمار است، خاطرنشان کرد: نظام سلطه در حوزه هویت‌سوزی توانسته قدم‌هایی را بردارد.

وی برگزاری این دوره را موجب ساماندهی زیربنای فکری در این طرح‌ها عنوان کرد و گفت: ریشه توفیق انقلاب اسلامی وجود عناصر انقلابی در حوزه مبانی اعتقادی است که مجاهدت‌های فراوانی کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان عنوان کرد: یکی از شخصیت‌هایی که در راه مبارزه قبل از پیروزی انقلاب تلاش‌های زیادی کرد علامه طباطبایی بود که با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن توانست زیربنای فکری قرآنی را در میان مردم تشکیل دهد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار