کد خبر : 30998
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ - ۷:۴۳

هدف از برجام برداشتن تحریم بود نه اثبات بی‌اعتمادی آمریکا/ رشته هسته‌ای در کنکور برای دانش‌آموزان حذف شده است

هدف از برجام برداشتن تحریم بود نه اثبات بی‌اعتمادی آمریکا/ رشته هسته‌ای در کنکور برای دانش‌آموزان حذف شده است

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه جمهوری اسلامی با برجام به دنبال برداشتن تحریم بود نه اثبات بی‌اعتمادی آمریکا به دنیا گفت؛ برجام تقسیم کاری بین آمریکا و اروپا علیه ایران است و دراین‌بین یکی قرار است فریاد بکشد و دیگری با طرح مسائل استراتژیکی ازجمله موشک‌های ایران جلوی پیشرفت را بگیرد.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدر مصلحی در هفتمین سالروز شهادت نخستین شهدای صالحین کشور در حسینیه حضرت ابوالفضل عباس علیه‌السلام سپاه قدس گیلان با اشاره به تأکید امام خمینی (ره) بر نهادینه شدن عقبه معرفتی در ارکان انقلاب ازجمله بسیج اظهار کرد: همه شهدا ازجمله شهدای انقلاب، مدافعین حرم و شهدای صالحین کشور دارای عقبه معرفتی بودند و این مهم آن‌ها را به‌سوی کمال هدایت کرده است.

وی با اشاره به ریزش بسیاری از افراد در معیار پست و مقام در طول جریان انقلاب اسلامی افزود: در شاخص‌های معرفتی اگر انسان طالب مال، ثروت و پست مقام باشد و خود را با آن عجین کند در آن هضم می‌شود.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به جمله «لا اله الا الله» و پیش‌قدم بودن کلمه «لا اله» پیش از «الا الله» گفت: برای رسیدن به خدا باید از غیر خدا عبور کرد و این پیش‌نیازی برای رسیدن به معرفت الهی است.

وی با اشاره به آیات وحی و تأکید بر اینکه اهل ایمان نباید از ولایتمداران یهود و نصاری باشند تصریح کرد: این خطابه قرآن تمامی مردم نیستند بلکه کسانی که مؤمن انقلابی باشند باید ولایتمدار محض بوده و از ولایت‌پذیری و ولایتمداری یهود و نصاری که امروزه همان آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند به دور باشند.

مصلحی با بیان اینکه برخی‌ها در تلاش‌اند تا پیرو و ولایتمدار یهود و نصاری باشند گفت: امروزه بسیاری از سیاسیون پیوسته به دنبال آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند و در جریان پول‌شویی وجه بسیاری از آن‌ها نمایان شده است.

وی با تأکید بر اینکه در قلوب افراد پیرو یهود و نصاری مرض وجود دارد افزود: گرچه بسیاری از این افراد پیوسته به دنبال آن‌ها هستند اما خداوند وعده داده که امدادش به داد مردم می‌رسد و‌ با هدایت، آن‌ها را نجات می‌دهد.

وزیر سابق اطلاعات با تأکید بر اینکه مطابق آیات قرآن باید ولایتمدار خدا، رسولش، ائمه و‌ پیروانش بود  تصریح کرد: هر جامعه‌ای که به ولایت خدا و پیروان راستین ائمه چنگ بزند جز امت اسلامی خواهند بود و یقیناً حزب‌الله بر تمامی قدرت‌ها چیره می‌شود.

مصلحی با اشاره به تلاش سیستم‌های اطلاعاتی استکبار در جهت توقف انقلاب اسلامی گفت: سیستم‌های اطلاعاتی غرب ازجمله سیا، موساد و MI6 در تلاش هستند تا در هر نقطه‌ای از منطقه جلوی پیشرفت انقلاب را بگیرند.

وی با تأکید بر اینکه حفظ انقلاب و دستاوردهای آن هزینه‌بر است افزود: دشمنان از ملت انقلابی ایران به دلیل ناامیدی در جوانان و جلوگیری از پیشرفت‌های انقلاب شهید می‌گیرد درحالی‌که خدا از غلبه حزب‌الله بر کفار خبر داده است.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به موفقیت دشمن در برخی از طرح‌های برنامه‌ریزی‌شده خود علیه ایران بیان کرد: اکنون رشته هسته‌ای در کنکور برای دانش‌آموزان حذف‌شده که این ضعف بزرگ در راستای اعتماد دولتمردان به دشمنان است.

مصلحی با تأکید بر اینکه دشمن در تلاش بود تا ایران و آمریکا رودرروی هم مذاکره کرده و سپس از برجام خارج شود گفت:  برجام تقسیم کاری بین آمریکا و اروپا علیه ایران است و دراین‌بین یکی قرار است فریاد بکشد و دیگری با طرح مسائل استراتژیکی ازجمله موشک‌های ایران جلوی پیشرفت را بگیرد.

وی ناامید کردن ملت و نارضایتی عمومی را از دیگر برنامه‌های دشمنان ایران برشمرد و گفت: 6 هزار و 400 خودرو قاچاق در وضعیتی که کشور تحریم است وارد کشور شده درحالی‌که دولت می‌توانست منابع ارزی را برای واردات مواد اولیه در دستور کار قرار دهد.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه دشمن در جریان اغتشاشات تنها 6 هزار نفر از مردم را به کف خیابان‌ها کشاند گفت: این جمعیت از فرزندان اعدامی، ضدانقلاب و از نیروهای تربیت‌شده غرب بودند که در ارزیابی‌ها خود تأکید می‌کنند باید قشر خاکستری انقلاب را به کف خیابان بکشانند.

مصلحی تلاش گروه ۱+۵ برای عدم برگشت‌پذیری به دستاوردهای هسته‌ای را از دیگر برنامه‌های آن‌ها برای فروپاشی انقلاب عنوان کرد و افزود: این تلاش دشمن با درایت و منویات رهبری خنثی‌شده و از این منظر دشمن عصبانی است.

وی با بیان اینکه دشمن با جنگ روانی فضای مطالبه گری را از دولت به رهبری انقلاب هدایت می‌کند تصریح کرد: مقام معظم رهبری تأکید بر انتقاد سازنده از دولت دارند و خود نیز می‌فرمایند که هدف برجام برداشتن تحریم‌ها بوده نه اینکه بی‌اعتمادی آمریکا را به دنیا نشان دهیم.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه در طراحی دشمن ایران باید اقدامی سیاسی و صبر پیشه کنید گفت: قدرت پوشالی آمریکا در حال نابودی و فروپاشی است و این روند در گفتمان سیاسی رئیس‌جمهور آمریکا مشهود است.

مصلحی با بیان اینکه بیش از ۱۴ میلیون مقاله در آمریکا با موضوع فروپاشی این کشور نوشته‌شده افزود: عمده محور مسائل موردبحث در مقالات که توسط اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌های آمریکا نوشته‌شده پیشرفت انقلاب اسلامی در منطقه و دنیا از دلایل آن برشمرده شده است.

به گزارش فارس، سردار شهید هدایت درویشوند، طلبه شهیده زهرا دقیقی خداشهری و دانش‌آموز بسیجی شهید محمدعلی فلاح عباسی از نخستین شهدای صالحین کشور هستند که هفت سال پیش در کربلای معلا پس از قرائت دعای پرفیض عرفه براثر انفجار به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار