کد خبر : 60117
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹

رئیس بسیج رسانه گیلان:

هدف جشنواره ابوذر امیدآفرینی در جامعه است

هدف جشنواره ابوذر امیدآفرینی در جامعه است

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان هدف جشنواره ابوذر را امیدآفرینی عنوان کرد و گفت: مهمترین قشر در امیدآفرینی، رسانه‌ها هستند.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ مهدی پارسا صبح چهارشنبه در نشست خبری جشنواره رسانه‌ای ابوذر، بیان کرد: جشنواره ابوذر فرصت خوبی برای ظهور استعدادهای رسانه‌ای استان گیلان است.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه جزو استان‌های پیشرو در حوزه رسانه هستیم و این پیشرو بودن باید خود را در این جشنواره نشان دهد، گفت: باید آثار بیشتر و با کیفیت تر نسبت به سال قبل به جشنواره ششم ابوذر ارسال شود.

پارسا با تاکید بر ارتقای سطح کیفی جشنواره ابوذر، اظهار کرد: در ابتدای گام دوم انقلاب هستیم و در حوزه رسانه باید به اهداف و آرمان‌های انقلاب بنگریم و رسانه‌ها باید در آثار خود این موضوع را مدنظر قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه ارتقا و هدف سازی در مسیر متعالی انقلاب از بستر بسیج می‌گذرد، تصریح کرد: مقام معظم رهبری انتظار دارند که رسانه‌ها در پیشرفت و تعالی کشور نقش اثرگذاری ایجاد کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان نقش رسانه‌ها در افزایش نشاط و شادابی جامعه را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید بتوانیم با قلم رسانه‌های استان اولویت‌ها را بشناسیم و نیازسنجی کنیم و در همان مسیر حرکت کنیم.

پارسا با بیان اینکه بنای ما در جشنواره ابوذر امیدآفرینی است، خاطرنشان کرد: مهمترین قشر در امیدآفرینی، رسانه‌ها هستند و از اصحاب قلم درخواست داریم که در همین مسیر گام بردارند.

وی با اشاره به اهداف جشنواره ابوذر، افزود: رعایت اصول و ارزش‌های انقلاب، حمایت از نهضت‌های آزادی بخش دنیا، تبیین و رصد رسانه‌های استان و شهرستان، تسهیل سازی و ایجاد یک جبهه واحد رسانه‌ای از جمله اهداف است.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه استان ما اقتصادی نیست و کشاورزی برای ما اهمیت زیادی دارد عنوان کرد: محور «فرصت‌ها و معضلات برنج و چای» را در جشنواره گنجاندیم که امیدواریم با کار رسانه‌ای بخشی از مشکلات کشاورزان برطرف شود.

پارسا با بیان اینکه جشنواره ششم ابوذر به مشارکت منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود، تصریح کرد: جشنواره ابوذر بزرگترین جشنواره رسانه‌ای استان گیلان است و آثار برتر به جشنواره ابوذر سراسری راه پیدا می‌کند.

ارتقای توانمندی‌های اصحاب رسانه در جشنواره ابوذر

سرهنگ پاسدار حسن حبیبی، جانشین فرمانده سپاه قدس استان گیلان در امور اقشار بسیج نیز در این جلسه گفت: استقلال از ویژگی‌های نظام جمهوری اسلامی است و در کنار رهبری پیامبرگونه امام راحل، آثار هنری نیز به پیروزی انقلاب کمک کردند.

وی با تاکید بر اینکه ارتقا توانمندی‌های اصحاب رسانه در جشنواره ابوذر مدنظر است بیان کرد: دشمنان در این ۴ دهه با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌های خود علیه ما قیام کردند و نقش رسانه‌ها در جهت دهی افکار عمومی بسیار مؤثر است.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار