کد خبر : 9366
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1395- 08: 21

هرزمان مذاکره کردیم سرمان کلاه رفت/موضع‌گیری ما عقب‌نشینی ترامپ را به همراه دارد

هرزمان مذاکره کردیم سرمان کلاه رفت/موضع‌گیری ما عقب‌نشینی ترامپ را به همراه دارد

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در یادواره شهدای شهرستان آستانه‌اشرفیه هرزمان مذاکره کردیم سرمان کلاه رفت گفت: موضع‌گیری ما عقب‌نشینی ترامپ را به همراه دارد.

به گزارش گیلانستان ؛ سردار مهران طهماسبی عصر امروز در یادواره ۴۲۶ شهید شهرستان آستانه‌اشرفیه و گرامیداشت دو شهید گمنام در حرم مطهر شهدای آستانه‌اشرفیه اظهار داشت: گیلانی‌ها آدم بد کم، ولی دانشمند زیاد دارند که علت آن هوش سرشار آنان است.

وی با اشاره به دلاورمردهای مردم گیلان در دوران دفاع مقدس گفت: شهیدان خوش‌سیرت و املاکی در دوران دفاع مقدس به‌گونه‌ای چهار گردان را به مقصد موردنظر بردند که کسی متوجه نشد و این کاری است که از هرکسی برنمی‌آید ولی گیلانی‌های ولایتمدار ازاین‌دست کارها را با تکیه‌بر ایمان و ذکاوتشان انجام می‌دهند.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه با هرزمان مذاکره کردیم سرمان کلاه رفت بیان کرد: پس از صدور قطعنامه ۵۹۸ مگر قرار نشد به ما خسارت دهند کی و کجا این کار را کردند هرچند آن‌ها می‌دانند که شیعه علی از حداقل داشته‌ها حداکثر بهره را می‌برد.

وی از حزب‌الله به‌عنوان نوه انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: اسرائیلی‌ها به آمریکا برای حمله به ایران فشار می‌آوردند که نماینده آمریکا در سازمان ملل به آن‌ها گفت حمله به ایران به این سادگی نیست و ما موضع بسیجیان آن‌ها را نمی‌دانیم و شما برای اطمینان به جنوب لبنان و حزب‌الله به‌عنوان نوه انقلاب ایران به بهانه‌ای حمله کنید و نتیجه را ببینید که آن‌ها نیز پس از حمله به جنوب لبنان با دستپاچگی سراغ آمریکایی را رفتند و گفتند این حزب‌الله هر چه می‌گوید عمل می‌کند هر طور می‌توانید جنگ را تمام کنید.

طهماسبی با اشاره به خوش‌بینی برخی برای پیروزی دموکرات‌های آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری این کشور گفت: ترامپ فقط واق‌واق می‌کند و جرأت گاز گرفته ندارد و در این‌گونه موارد نباید از دشمن ترسید بلکه باید به سمت وی رفت و او را ساکت کرد.

وی با اذعان به اینکه موضع‌گیری ما عقب‌نشینی ترامپ را به همراه دارد افزود: این چه حرفی است که فضا را به سمتی می‌برند که اگر جنگ نمی‌خواهید به فلانی رأی دهید واقعاً شما چگونه باید پاسخ شهیدان را داد.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه شهدا کار و مدیریت جهادی و انقلابی از ما می‌خواهند گفت:  همان‌طور که انصار الله یمن ما را الگوی خود قرار داده‌اند باید در سایر زمینه‌ها به گونه کار کنیم که الگوی تمامی مستضعفان جهان شویم./استان خبر

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار