کد خبر : 6197
تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1395- 55: 10

هرکسی در کسوت روحانی بخواهد ضربه به انقلاب بزند، نمی تواند جان سالم به در برد

هرکسی در کسوت روحانی بخواهد ضربه به انقلاب بزند، نمی تواند جان سالم به در برد

امام جمعه لاهیجان گفت: با خون شهدا نمی توان بازی کرد، هرکسی در کسوت لباس روحانی و مدیر بخواهد ضربه به انقلاب بزند نمی تواند جان سالم به در ببرد، حالا هرکسی می خواهد باشید.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام احمدعبدالله زاده با بیان اینکه ملت ایران ثابت کرد که می تواند تهدید تحریم ها را تبدیل به فرصت کند و در مقابل شگردهای شیطانی آمریکا بایستد گفت: امروز که جمهوری اسلامی در اوج قدرت است، بعضی ها از آمریکا ترس و وحشت دارند.

وی افزود: کوچکترین کشورها پی به خواری آمریکا برده اند ولی برخی ها حرف از معامله و تعامل با آمریکا می زنند، حال آنکه هدف اصلی آمریکا در سوریه، یمن و دیگر کشورهای منطقه، ایران است و اگر ما در سوریه نمی جنگیدیم باید در کرمانشاه سنگر درست می کردیم و در داخل خاک خود با دشمن می جنگیدیم.

خطیب جمعه لاهیجان با بیان اینکه ما مخالف دولت و رییس جمهور نیستیم اما دلمان می سوزد گفت: اخیرا مقام معظم رهبری نیز فرمودند که اگر موضوع هسته ای حل شود، آنها در جای دیگر مثل حقوق بشر و صنایع موشکی درخواست هایی خواهند داشت و امروز هم می گویند که دست از مبارزه در منطقه بردارید.

وی با اشاره به اینکه جهانی شدن و پیوستن به خانواده و جامعه جهانی یعنی تهاجم به فرهنگ ناب اسلام که این از شگردهای شیطانی است گفت: مقام معظم رهبری فرمودند عده ای تا کلمه دشمن را می شنوند ناراحت می شنوند، تکرار کلمه دشمن همانند تعبیر کلمه شیطان در قرآن است و دشمن همیشه دشمن است و خواهد ماند.

حجت الاسلام احمدعبدالله زاده با اشاره به مسائل پیش آمده در مرکز استان با بیان اینکه انسان در مسیر زیان و ضرر است و عاقبت به خیری مهم است گفت: با خون شهدا نمی توان بازی کرد، هرکسی در کسوت لباس روحانی و مدیر بخواهد ضربه به انقلاب بزند نمی تواند جان سالم به در ببرد، حالا هرکسی می خواهد باشید.

وی با بیان اینکه مسولان باید مواظب باشند که این بلاها بر سرشان نیاید و البته معیار برای ما زمان و حال فعلی افراد است گفت: دین اسلام دین حکمت است، برای ما حق و واقعیت مهم است و در آموزه های دینی یاد گرفتیم که جان و مال خود را فدای دین اسلام کنیم.

امام جمعه لاهیجان با اشاره به سالروز تاسیس سازمان ملل اظهار داشت: عظمت جمهوری اسلامی ایران این است که رهبرش می فرماید سازمان ملل آلت دست ابرقدرت هاست و نوکری آمریکا را انجام می دهد.
وی ادامه داد: این همه آتش بر روی مردم بی دفاع یمن ریخته می شود، ولی صدای سازمان های به اصطلاح حقوق بشری بیرون نمی آید و سازمان ملل هم کاری نمی کند.
حجت الاسلام عبدالله زاده با اشاره به هفته تربیت بدنی خاطرنشان کرد: ورزش ، اصلی اجتناب ناپذیر در زندگی امروز انسان است و در اسلام ورزش، تحصیل و تهذیب در کنار هم قرار دارند.

انتهای پیام/لاهیجان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار