کد خبر : 25456
تاریخ انتشار : جمعه 21 اردیبهشت 1397- 00: 20

هرگاه به غرب اعتماد کردیم ضربه خوردیم

هرگاه به غرب اعتماد کردیم ضربه خوردیم

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان گفت: بعد از انقلاب اسلامی هرگاه به جوانان و مردم تکیه کردیم پیروز بوده‌ایم اما هرگاه نگاه‌مان به خارج بوده و به کشورهای غربی اعتماد کردیم ضربه خوردیم.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر رشت در مصلی امام خمینی(ره) این شهر اظهار داشت: خانواده‌ای که هم زن و هم شوهر در آن در مسیر شرارت باشند، آسیب آن‌ها دامن جامعه و فرزندانشان را نیز می‌گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه قرآن “ابولهب” و همسرش را به عنوان خانواده‌ای شرور معرفی کرده است عنوان داشت: بخشی از انحرافات موجود در تاریخ اسلام از جانب این دو نفر بود.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه خداوند متعال “ابولهب” و همسرش را در قرآن کریم لعنت کرده است خاطرنشان کرد: آن‌ها از ثروت و سرمایه‌هایشان در مسیر نابودی اسلام استفاده می‌کردند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه امروز قدرت‌های جهان تمام سرمایه خود را برای نابودی اسلام به کار گرفته است ابراز داشت: شاهد هستیم که هرچقدر آن‌ها بیشتر تلاش می‌کنند، اقتدار اسلام و ایران اسلامی بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه در این ایام ابراز خوشحالی ملت ایران به وجود آمد تصریح کرد: امام خمینی(ره) تاکید داشتند که اگر کشورهای سلطه‌گر با ما دشمنی کنند نشان از درست بودن مسیر ما است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اعلام اینکه آمریکایی ها امروز خود را قدرت جهانی می‌دانند و به‌دنبال سلطه برجهان هستند گفت: ایجاد انقلاب اسلامی سبب افزایش بصیرت مردم شد.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به خروج آمریکا از برجام خاطرنشان کرد: این اتفاق برای ما اتفاق خوبی بود زیرا افرادی که به دنبال ترویج تفکر غرب بودند فهمیدند که آمریکا هیچ‌گاه خیرخواه ما نیست.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه امروز آمریکا فهمیده است که ایران مانند کشور لیبی سلطه پذیر نیست ابراز داشت: ملت ایران تا جایی از مسئولانشان حمایت می‌کنند که حافظ دینشان باشند.

وی با بیان اینکه مسئولان موظف هستند رفاه زندگی مردم را فراهم کنند خاطرنشان کرد: مردم ما انسان‌هایی رفاه‌طلب نیستند بلکه حفظ دین و ایمانشان برای آن‌ها اولویت دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت: همه کسانی که در حال خدمت به مردم هستند باید بدانند که کشورهای اروپایی هیچ‌گاه به ایران کمک نکردند و همواره یدک‌کش آمریکا بوده‌اند.

آیت‌الله فلاحتی با اعلام اینکه آمریکا چیزی از خود ندارد و به دنبال دوشیدن گاو‌هایی مانند عربستان است خاطرنشان کرد: ما منتظر هستیم تا طبق وعده الهی کاپیتالیسم و قدرت سرمایه‌گذاری غرب نابود شود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه قدرت پوشالی غرب به زودی نابود می‌شود خاطرنشان کرد: به زودی تمام جهانیان به قدرت و حقانیت اسلام و نظام اسلامی پی می‌برند.

وی با اعلام اینکه بعد از انقلاب اسلامی هرگاه به جوانان و مردم تکیه کردیم پیروز بوده‌ایم عنوان داشت: هرگاه نگاهمان به خارج بوده و به کشورهای غربی اعتماد کردیم ضربه خوردیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی به دنبال ایجاد جنگ در هیچ کجای دنیا نیست تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که رهبر انقلاب همه کشورها را به صلح و حمایت از مردم دعوت می‌کند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه تکیه کردن به جوانان و نخبگان سبب پیروزی جمهوری اسلامی می‌شود خاطرنشان کرد: اگرچه مسئولان در مسئله برجام تلاش کردند اما موفق نبودند و در برخی حوزه‌ها ما را به عقب بردند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه نظام اسلامی برای اثبات حقانیت مسیرش هزینه‌های بسیاری داده است عنوان داشت: امروز اتاق فکر کشورهای غربی می‌دانند که ایران به تنهایی می‌تواند تحول عظیمی در جهان ایجاد کند.

وی با اعلام اینکه تحریم‌های آمریکا تاکنون ملت ایران را به زانو در نیاورده و باز هم موفق نمی‌شود خاطرنشان کرد: ما مسئولان درست‌کار و دست پاکی داریم که باید روی کار بیایند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به فرا رسیدن ایام غبارروبی مساجد ابراز داشت: به گفته پیامبراکرم(ص) کسانی که به مسجد رفت و آمد دارند انسان‌هایی با ایمان هستند.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به خدمات جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: این عزیزان جانشان را می‌دهند تا جان مردم حفظ شود و در سال‌های اخیر مردم به زحمات آن‌ها پی برده‌اند./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار