کد خبر : 12543
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اردیبهشت 1396- 38: 12

هرگز اجازه نخواهیم داد افرادی که مشهور به فساد اخلاقی، مالی و فتنه‌گر هستند، بر ما مسئولیت پیدا کنند

هرگز اجازه نخواهیم داد افرادی که مشهور به فساد اخلاقی، مالی و فتنه‌گر هستند، بر ما مسئولیت پیدا کنند

هرگز اجازه نخواهیم داد افرادی که مشهور به فساد اخلاقی و مالی و فتنه گر هستند، بیایند و بر ما مسئولیت پیدا بکنند.

به گزارش گیلانستان به نقل از وبلاگ مجمع ایثارگران گیلان، در نمازجمعه این هفته رشت سخنرانی تاریخی جانباز ۷۰درصدوران دفاع مقدس حاج بهبود نصیری قبل از خطبه ها به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم . باعرض سلام . ادب واحترام خدمت شما نمازگذاران جمعه وبندگان خاص خداوند.ابتداازناحیه خودم وبه نمایندگی از جامعه ایثارگری اعیاد شعبانیه راخدمت شما بزرگواران تبریک عرض میکنم. امابعد. قبل ازهرچیز لازم میدانم خودم را معرفی نمایم این حقیر بهبودنصیری یکی از جانبازان۷۰ درصدجنگ تحمیلی  که هنوز ۱۴ سالم تمام نشده بوددرک لبیک گفتن به ندای آزادیخواهی وحق طلبی حضرت امام(ره)راپیداکردم وبه سرحداد جبهه های جنگ رفتم ودرسال ۶۱و۶۲ گردان جندالله رادر شهرمرزی مریوان تشکیل وبه عنوان فر مانده گردان ودرسایر سمتهایی چون مسئول محور،مسئول عملیات،و مسئول اطاق جنگ واطلاعات وعملیات درکنار سردارانی مثل حاج احمد متوسلیان، شهید همت،شهید خرازی، شهید بروجردی و دیگر شهیدان شاخص،لیاقت خدمتگزاری داشته ام.و از هر کدام این شهیدان والامقام خاطرات شیرین و زنده دارم. اما عده ای باید بدانند که این جانبازان همسنگران شهدا بوده و جان دادن شهیدانشان را دیده اند  و خون شهدا بر لباس و صورتشان ریخته است، و حرف های آخر شهیدان را شنیده اند که نزدیک ترین کس شهدا یعنی نه پدر نه مادر نه برادر وخواهر و حتی نه همسر و فرزندان شهدا نشنیده اند.

چقدر زیبا ، بنیان گذار انقلاب فرمود: شما جانبازان شهیدان زنده اید. من ده ها بار مجروح شده ام، و دو مرتبه هم در منطقه جنگی شیمیایی شده ام، و بالغ بر ۷۰بار تحت عمل جراحی قرار گرفته ام، یک خار کوچک به دست و پای آدمی میرود، عفونت میکند و به مرگ می انجامد، و حال مدت ۱۸سال است که نشسته میخوابم، جنگ هنوز در دودمان ما پایان نگرفته است،.
ما و شهدا مگر از مسئولین چه می خواهیم؟!
لق لقه زبان عده ای شده که مدام می گویند ما مدیون جانبازان و شهدا هستیم،ویا می گویند ما باید راه شهدا را ادامه دهیم، و الی آخر.. در اینجا بی تعارف عرض میکنم .با اینگونه حرف ها راه شهدا پیموده نمی شود، این راه خون ،حرکت و عمل میخواهد، غیرت و تحمل والایی می خواهد، شهدا گفتند ما مسافران کربلاییم، در جای دیگر گفتند آنقدر حسین حسین می گوییم، تا برسیم کربلا. این شهیدان با نثار جوانی و سلامتی و جانشان راه کربلا را باز کرده اندوحال منو شما با خیال آسوده به زیارت اربابمان ابی عبدالله(ع) میرویم، شهدا و همسنگرانشان با این ایثار و فداکاری، آزادی قدس عزیز را محقق و پایه گزاری کرده اند.

مگر غیر این بود که امام عزیزمان گفتند: راه قدس از کربلا میگذرد. شهدا نیمه راه را طی کرده اند،یقینا اگر بودند تا آزادی قدس ازپا نمی نشستند،اما اگر شهدا بودند حتما میگفتند ما راه کربلا را باز کردیم،راه قدس با شما. پس ای کسانی که هی میگویند شرمنده جانبازان و شهدا، راه شهدا و یا شهادت العجل العجل،راه مشخص، مسیر معین، این گوی این میدان، با شعار بی عمل نمیتوان اعتبار کسب کرد،نمیتوان رضایت خداوند و ائمه را به دست آورد.شهدای ما زنده اند و نزد خداوند روزی میخورند، و نظاره گر بر اعمال ما هستند، باید در برابر پیراهن خونین شهدا و جانبازان پاسخگو باشیم، آن دسته که از راه ولایت و شهدا کناره گیری ویافاصله گرفته اند ، و برای حوایج دنیوی به این شاخ و آن شاخ میپرند، از شهدا و مردم سیلی محکمی خورده اند.و آنهاییکه با دروغ و تهمت و وعده های غیر انقلابی، و غیر واقعی جامعه را سر کار میگذارند، و یا بستر ورود افراد نا اهل، را در پست ها معین مینمایند، هرگز هرگز دوست ما نبوده اند بلکه دشمنان ما هستند نمونه اش در صدر اسلام،اگر نبود حماقت عده ای به ظاهر نمازخوان،و عبادتگر، سه فرزند مطهر رسول خدا حضرت محمد مصطفی( ص)، حضرت امام حسین و یارانش، در برابر حضرت زینب و اهل بیتش،بر بالای نیزه نمیرفت. که حضرت امام رضا (ع)میفرماید :کسانی که بر مصیبت جدم و عزادارانش خرد میگیرند، حتی اگر شیعه باشند از محبان ما نیستند.

اما بطور کلی دو حزب در قرآن کریم به آن اشاره فراوان شده است: یک حزب الله همان حزب خدا، و دیگر حزب شیطان.حزب خدا در مسیر قراطالمستقیم و ولایت است.اما حزب شیطان این فتنه گران و حامیانشان هستند که نیش بر ولایت،و مردم ولایت مدار میزنند.عده ای سر از زباله دان ها در می آورند، مدافعان حرم را جنگ طلب وآشوب گر مینامند و حتی اعتقاد به دفاع از حرم را هم ندارند، به همین خاطر است ک هم پیاله هایشان  خیمه های عزاداری فرزندان فاطمه (س) و رسول خدا در روز عاشورا ی ۸۸به آتش میکشند.حال این چاپلوسان از خدا بی خبر، رفع حصرفتنه گران ملعون و از طرفی میگویند ما مدیون شهدا و جانبازانیم، یا ما باجامعه ایثارگری مشکلی نداریم اما در عمل  خائن به ولایت و جامعه ایثارگری هستند، قلب مجروحمان را در جلوی چشمانمان میشکنند،و سرمایه های استانی را به خارج از استان می برند، و رونق اقتصادی و اشتغال را در جاهای دیگر دائر میکنند،اما در محل خدمتی و زادگاهشان باید مردم با فقر زندگی و بیکاری جوانانشان دست و پنجه نرم کنند. ودر جای دیگر بودجه های دفاعی و امنیتی کشور را برای  دلخوشی اربابانشان در داخل کشور تحریم میکنند، در صورتیکه در سایه همین امنیت خود و خانواده شان در امانند، و حال هم در بهضی ستاد ها عده ای که باید تعهدات قبلی خود و نمایندگی خودشان را انجام دهند، تجمعاتی برپا میکنند و شعار حمایت از سران همان آشوب های خیابانی سال ۸۸سر میدهند، وطبل این فتنه گران را بر گردن خودشان آویزان کرده اند و خیال میکنند که فریاد مرگ بر فتنه گر از یاد دوست داران واقعی ولایت رفته است. مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای حفظه الله میفرمایند فتنه خط قرمز ماست.

این عده دفاع وحمایت از فتنه میکنند و با حنجره های اجاره‌ای تافن گرفته به عوض خدمت به مردم در عرصه نمایندگی و مسئولیت، حمایت از فتنه‌گران را مینمایند، یقین بدانید این عده با هر شکل و شمایلی باشند،نه ولایی هستند و نه از ما هستند،بلکه ضدولایت فقیه هستند. مقام معظم رهبری در تاریخ ۱۴-۱۱-۹۴فرمودند: باید در برابر جریانات غیر انقلابی>> داخلی نظا م<< ایستاد خوب این یعنی حجت بر دوست داران ولایت تمام است. ما هرگز اجازه نخواهیم داد افرادی که مشهور به فساد اخلاقی و مالی و فتنه گر هستند، بیایند و بر ما مسئولیت پیدا بکنند. . برای ما همین بس است که این جماعت اشک رهبر جانبازمان را در آوردند. ما جامعه ایثارگران استان گیلان در کنار ولایت و نمایندگانشان چون کوه ایستاده ایم، آنهایی که مکررا میگویند ایثارگران با نمایندگان ولایت نیستند، از این تریبون نماز جمعه اعلام میدارم، اینها فتنه گران واقعی و دشمنان ما و ولایت هستند .و ما هیچ وقت با این نفوذیهای اجاره ای خود فروخته سر سازگاری نداریم.

ما الگو گرفته از امام سجاد ع و حضرت زینبیم. و میدانیم اگر تلاش این بزرگواران نبود، شهادت حضرت امام حسین ع ضایع شده بود، وآثارش هم نمی ماند، ما آثار شهادت و ایثارگری و ولایت را نخواهیم گذاشت ازسر امت ولایتمدار کم و کوتاه گردد. اما مجریان انتخابات بدانید که قلب مردم و ما را شکستید و با اعمالتان بر زخمهای مجروحمان نمک پاشیدید، چگونه به خودتان اجازه داده اید که خلاف مقررات و قوانین عمل کنید، و مفسدین اخلاقی و مالی و فتنه گر را تایید صلاحیت کنید، و نظر چهر مرجع تعیین صلاحیت را هم در نظر نگیرید،و بدانید سیلی شهدا و مردم شهید و مجروح بر مسئولیت و زندگیتان اثر خواهد داشت، گویا فراموش کرده اید در جمهوری اسلامی ۳هزار صندلی با پست های مهم، در سه قوه وجود دارد که مسئولین بر آن تکیه زده اند و برای استقرار این نظام و ماندنش۲۱۹هزار شهید داده ایم، یعنی برای هر صندلی ۷۳شهید جانشان را فدا کرده اند، پس خوشا بحال مسئولینی که شرمنده شهدا نشده اند. لکن اختلافات از راه قانون شکنی ها پیش می آید، اگر در یک کشور قانون حکم کند، اختلافی پیش نمی آید. باید خدا را هم در نظر داشته باشید، چون با خدا حرف میزنیم هیچ نفسی هدر نمیرود، وقتی منتظر خدا باشیم هیچ لحظه ای تلف نمی شود، وقتی به خدا اعتماد کنیم هرگز راه شکست به بار نمیآید، وقتی با خدا باشیم هیچ چیزی را از دست نخواهیم داد، از آنجاییکه اینگونه مصیبت ها و درد دلها زیاد است نامه ای را خدمت یار دیرینه امام و امام جمعه محترم وجانبازشهرمان نوشته ایم،و خالی از لطف نیست که شما بزرگواران هم در جریان باشید، ودر سایت هااین نامه موجود است.

و در پایان تقدیر و تشکر ویژه و مجدد از محضر آیت الله قربانی امام جمعه محترم شهر رشت و نماینده معزز مردم استان گیلان در خبرگان رهبری، که خود ایشان از جانبازان انقلاب و ضرب و شتم دیده از طاغوتیان زمان بوده اند، و وجود ایشان در کنار ولایت و ایثارگران سرمایه عظیمی برایمان میباشند.و تقدیر و تشکر دیگر از سردار جانباز  عبداله پور و حق بین، که خط نبل الزهرا را شکستند،و جان ۴۰هزار شیعه را از مرگ حتمی گرگ های وحشی داعش، و النصر نجات دادند، و این افتخار را نصیب دلاورمردان مدافع حرم گیلانی به کوری چشم فتنه گران، کرده اند.و تقدیر و تشکر دیگر هم به فرماندهی معزز انتظامی گیلان، سردار حانباز میر حیدری دارم،که در حفظ امنیت استان، از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.حتی چتر قدرشناسی و حمایتی ویژه ای بر جامعه ایثارگران، دائر نموده‌اند که ما از فرماندهان ما قبل ایشان در این حد ندیده ایم.
اما آخرین قدردانی و سپاسم  از شما بندگان خالص خدا و سایر مجریان برگزار کننده این مراسم عبادی و سیاسی، دارم که هم به درددلهای جامعه ایثارگری گوش فرا دادیدو هم این وقت را در اختیارم گذاشته اندتاادای تکلیف کنم.ووقتم تمام است که صحبت هایم را به برکت صلوات بر محمد و آل محمد به پایان میبرم، والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار