کد خبر : 54588
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1399- 40: 11

واکنش نماینده رشت به گستاخی دلخوش:

هرگونه بی‌حرمتی به مقام شامخ نماینده ولی فقیه را محکوم میکنم/ آیت الله فلاحتی از دانشمندان و مومنان واقعی هستند

هرگونه بی‌حرمتی به مقام شامخ نماینده ولی فقیه را محکوم میکنم/ آیت الله فلاحتی از دانشمندان و مومنان واقعی هستند

این جایگاه منتسب به رهبر مسلمین عالم، رهبر معظم انقلاب است که طبق آیات و روایات متعلق به حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بوده و خدای ناکرده بی حرمتی به این جایگاه می تواند لطمه ای زیانبار به ارزش های دینی و اسلامی وارد نماید.

به گزارش سرویس سیاسی گیلانستان، محمدرضا احمدی یکی از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی پیرامون گستاخی دلخوش درجلسه شورای اداری به نماینده ولی فقیه در گیلان یادداشتی به شرح زیر نوشت:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

توهین و جسارت به مومنین همیشه محکوم است.

با عرض سلام و درود بر ملت شریف ایران و مردم ولایت مدار و شهید پرور استان گیلان و به ویژه مردم عزیز شهرستان رشت.

به استحضار شما سروران گرامی می رساند که از روز گذشته ( پنج شنبه مورخه دوم مرداد هزار و سیصد و نود و نه) خبری در خصوص توهین به ساحت مقدس نماینده ولی فقیه در استان گیلان در سایت ها و شبکه های مجازی منتشر شد . لذا بر خود فرض می دانم تا نکاتی را در این جهت متذکر گردم.

اولا جایگاه نماینده محترم ولی فقیه در استان گیلان از قداست خاصی برخوردار است و قطعا توهین به آن جایگاه توهین به حرمت خون شهدا و توهین به مبانی فکری و عقیدتی ملت شریف ایران و استان گیلان است. بنا بر این همه باید در حفظ حریم و حرمت مومنین تلاش کنیم و اجازه داده نشود که به جایگاه نماینده محترم مقام معظم رهبری خدشه ای وارد آید.

دوما، این جایگاه منتسب به رهبر مسلمین عالم، رهبر معظم انقلاب است که طبق آیات و روایات متعلق به حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بوده و خدای ناکرده بی حرمتی به این جایگاه می تواند لطمه ای زیانبار به ارزش های دینی و اسلامی وارد نماید.

سوما، حضرت آیت الله فلاحتی نماینده محترم ولی فقیه در استان گیلان از دانشمندان و مومنان واقعی و یکی از دلسوزانی هستند که برای خدمت رسانی به مردم و تبلیغ دین خدا شب و روز نمی شناسند و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس که مدال جانبازی را باخود به همراه دارند. روا نیست نسبت به این فقیه عالیقدر و دانشمند ارزشمند بی حرمتی گردد. بی حرمتی به این عالم ربانی از کسی پذیرفته نیست و مردم ما از اول انقلاب تاکنون اثبات کرده اند که همیشه پشتیبان ولایت فقیه بودند و خواهند بود. عالمان ربانی همچون آیت الله فلاحتی هم مانند ولی فقیه در استان گیلان همان جایگاه را دارند و خواهند داشت. لذا اینجانب ضمن محکوم نمودن هر گونه توهین احتمالی به مقام شامخ معظم له بر خود واجب می دانم تا حافظ حریم حرمت خون شهدا و ولایت مطلقه فقیه و به ویژه همه دانشمندان و عالمان دین همچون حضرت آیت الله فلاحتی نماینده محترم مقام معظم رهبری دراستان گیلان باشم.

محمدرضا احمدی
(نماینده مردم شریف شهرستان رشت ، سوم مرداد نود و نه )

۹۹/۰۵/۰۳

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار