کد خبر : 45259
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

هر دهیاری که برای آقای نماینده رای جمع کند، شن و ماسه هدیه می گیرد!/ عدم ممنوعیت نمایندگان فعلی در تبلیغات زودهنگام!

هر دهیاری که برای آقای نماینده رای جمع کند، شن و ماسه هدیه می گیرد!/ عدم ممنوعیت نمایندگان فعلی در تبلیغات زودهنگام!

چندتن از نمایندگان به خصوص یکی از نمایندگان پرحاشیه به دهیاران و اعضای شورای حوزه انتخابیه خود وعده داده که اگر مردم روستایشان به جمع طرفداران و هوادارن بپیوندند، هر میزان شن و ماسه که نیاز داشته باشند، هدیه خواهند گرفت!

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روزهای حساسی را سپری می کند؛ ایامی که کاندیداهای انتخابات با ممنوعیت تبلیغ آشکار و سخنرانی های علنی مواجه هستند و اگر چنانچه شورای نگهبان احساس کند فردی به تبلیغات زود هنگام روی آورده و از راه های مختلف، آن هم از طریق “پول” بین مردم اقدام به خرید آرا می کند، در صلاحیت آن کاندیدا تردید نموده و در صورت تکرار رد صلاحیت می نمایند!

اما این قاعده گویا برای نمایندگان فعلی مجلس صدق نمی کند و استثنا محسوب می شود؛ یعنی نمایندگان مجازند از هر شیوه ای برای تبلیغات خود ولو زودهنگام استفاده کنند. ایشان می توانند در سطح شهرستان بنرهای بزرگ تبریک و تشکر از خود نصب نموده، به مردم کمک مالی کرده، برای مراسمات مذهبی مساجد و هیئت ها امکانات تهیه نموده و بریز و به پاش مالی نمایند!

در همین راستا چندتن از نمایندگان به خصوص یکی از نمایندگان پرحاشیه و مسئله دار که دستی بر آتشِ برداشت شن و ماسه از بستر رودخانه ها دارد، به دهیاران و اعضای شورای حوزه انتخابیه خود وعده داده که اگر مردم روستایشان به جمع طرفداران و هوادارن بپیوندند، هر میزان شن و ماسه که نیاز داشته باشند، هدیه خواهند گرفت!

با این کار، دهیاران و اعضای شورا برای افزایش محبوبیت شخص خود بین مردم و نشان دادن قدرت ارتباط گیری با نمایندگان هم که شده، به این وعده آقای نماینده امید بسته و شبانه روز برای پیروزی اش در انتخابات تلاش خواهند کرد.

گفتنی است به همین دلیل، انبار و مکانهای محصور شده بزرگی جهت انباشت شن و ماسه های جناب نماینده، و همچنین هدیه به دهیاران اختصاص داده شده است!

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار