کد خبر : 44301
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 آذر 1398- 42: 17

نماینده اسبق مردم رشت در مجلس:

هر چقدر کارنامه دولت در این سالها ضعیف بوده، عملکرد مسئولان گیلان ضعیف‌تر بوده است/ بی‌اعتمادی مردم به دولت در پی افزایش نرخ بنزین

هر چقدر کارنامه دولت در این سالها ضعیف بوده، عملکرد مسئولان گیلان ضعیف‌تر بوده است/ بی‌اعتمادی مردم به دولت در پی افزایش نرخ بنزین

نماینده اسبق مردم رشت در مجلس پیرامون وضعیت اقتصادی گیلان گفت: وضعیت استان در مجموع ضعیف تر از خود دولت است.

به گزارش گیلانستان سردار سید علی آقازاده در جمع خبرنگاران با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: امیدواریم این شجره طیبه در خدمت آرمان و جبهه اسلامی قرار گیرد.

وی درباره گرانی و افزایش قیمت بنزین اظهار کرد: در یک سال اخیر با تاکید رهبر، از مسئولان ذیربط اقتصادی اینگونه استنباط می شد که دولت رسما به حامل های انرژی تکیه نکند.

وی ادامه داد: بعد از یک سال جامعه به وضعیت آرام تری در شرایط تحریم می رسید که باید آن را حفظ می کردیم اما تصمیم دولت در افزایش قیمت ها تاثیر گذاشت.

فرمانده اسبق سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه دولت در اجرای طرح های اقتصادی موفق نبوده است، گفت: خروجی افزایش یک باره نرخ بنزین و تشدید گرانی ها بی اعتمادی مردم را نسبت به عملکرد دولت در شرایط فعلی بیشتر کرده است.

وی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت و ضعف مدیریت در این دولت، شاهد افزایش گرانی هستیم.

سردار آقازاده گفت: تاکید رهبر بر این است که نگذارند قیمت ها برای مردم افزایش پیدا کند.

وی با تصریح بر اینکه مردم مشکلات را تحمل می کنند، خاطرنشان کرد: اجازه ندهیم دشمنان داخلی و خارجی از برخی ضعف ها سو استفاده کنند.

سردار آقازاده افزود: مردم در خرید مجموعه اجناس مدیریت کنند تا التهاب ایجاد نشود و قیمت ها افزایش پیدا نکند ضمن اینکه از این مسئولان انتظار نمی رود که بخواهند مشکلات را حل کنند.

نماینده ادوار مردم رشت در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مردم با یک بصیرت انقلابی معضل را حل و همکاری و نظارت بر قیمت ها داشته باشند و مدیریت کنند.

وی درباره وضعیت اقتصادی گیلان گفت: وضعیت استان در مجموع ضعیف تر از خود دولت است.

آقازاده در پایان تاکید کرد: هر چقدر کارنامه دولت در این سالها ضعیف بوده، عملکرد مسئولان گیلان ضعیف تر است و نرخ قیمت ها در بخش های اقتصادی از جمله تولید، صنعت، بازرگانی، کشاورزی و گردشگری، نشان می دهد که گیلان نمی تواند در وضعیت فعلی اوضاع بهتری داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار