کد خبر : 26211
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۴:۴۵

هزینه افطاری حامیان دولت در گیلان از جیب مبارک کدام عزیز بوده است؟/ آیا وقتش نرسیده به مردم‌”سالاری” فکر کنید تا حزب‌”سالاری”؟!

هزینه افطاری حامیان دولت در گیلان از جیب مبارک کدام عزیز بوده است؟/ آیا وقتش نرسیده به مردم‌”سالاری” فکر کنید تا حزب‌”سالاری”؟!

هزینه این افطاری اگر از بیت المال و منابع استانداری بوده، نه تنها تخلف محرز مالی می باشد، بلکه در تضاد با دستور حسن روحانی به استانداران است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، نشست افطاری سیاسی حامیان ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان گیلان شامگاه یکشنبه با حضور مصطفی سالاری استاندار گیلان جمع زیادی از اصلاح طلبان، اعتدالیون، فرمانداران و مدیران کل استان در تالار سلطان رشت برگزار شد.

در این نشست هشت نفر به نمایندگی از سایر اصلاح طلبان و حامیان دولت به سخنرانی پرداخته و هرکدام به نوعی چه با کنایه و چه با صراحت، جناح مقابل خودشان را مورد طعنه و هجمه قرار دادند.

اما نکته حائز اهمیت در این مراسم، هزینه هنگفت اجاره تالار و پذیرایی افطاری و شام بوده است که ضروری است مصطفی سالاری نماینده عالی دولت در استان گیلان به افکار عمومی و مخصوصا قشر مستضعف جامعه پاسخ دهد که این مبالغ از کجا تامین شده است؟!

اگر از بیت المال و منابع استانداری بوده است، نه تنها تخلف محرز مالی می باشد، بلکه در تضاد با دستور حسن روحانی به استانداران مبنی بر عدم استفاده از امکانات و بودجه دولتی برای صرف افطاری است.

اما اگر یک خیر و بانی پیدا نموده اند تا هزینه این مراسم را از جیب مبارکش بپردازد، خوب است ایشان را به مردم معرفی نمایند تا شاید بتواند مرهمی بر زخم عمیق اقتصادی کارگران مظلوم و جامعه بیکاران شود!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ستادی چهارشنبه , 23 خرداد 1397 - 15:33

دوست عزیز هزینه این مراسم مثل هرسال با همت جمعی برخی از بزرگان و چهره های شاخص اصلاح طلب بانی مراسم و خداروشکر بدون ریالی هزینه دولت برگزار می شود چه در دولت روحانی چه در سال‌های احمدی نژاد؛ یهتر است دلواپس نباشید و البته این پیام را بعید میدانم منتشرکنید.

رفتن به نوار ابزار