کد خبر : 10096
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 اسفند 1395- 38: 23

هشدار نماینده رشت به مسؤولان امنیتی گیلان و کشور/ تلاش معاون سیاسی استانداری برای برگزاری انتخابات یک‌طرفه!

هشدار نماینده رشت به مسؤولان امنیتی گیلان و کشور/ تلاش معاون سیاسی استانداری برای برگزاری انتخابات یک‌طرفه!

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با هشدار به مسؤولان امنیتی گیلان و کشور درباره عملکرد اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای این استان گفت: مسؤولان نظارت و اجرایی گیلان یک‌طرفه حرکت می‌کنند و تاکنون دو نفر از اعضای هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای این استان استعفا کرده‌اند.

به گزارش گیلانستان، جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگویی با اشاره به عملکرد هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای گیلان اظهار کرد: سلامت انتخابات گیلان با عملکرد اعضای هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا و به‌کارگیری از تندترین افراد که دارای دیدگاه سیاسی افراطی هستند زیرسؤال است.

وی رأی‌گیری هیأت پنج نفره نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای گیلان را قانونی ندانست و با بیان اینکه این موضوع به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس کشیده شده است، افزود: مجمع نمایندگان استان طی نامه‌ای به مجلس خواستار برگزاری انتخابات دوباره اعضای هیأت نظارت هستند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تاکنون از پنج نفر، دو نفر اعضای اصلی هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای گیلان استعفا کرده‌اند، افزود: لاریجانی به اعتراضات ما بر نحوه رأی‌گیری غیرقانونی اعضای هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای گیلان رسیدگی نکرد و این امر خلاف بوده و به لاریجانی تذکر داده شد.

وی با تصریح بر اینکه سلامت انتخابات در گیلان در معرض تردید است، بیان کرد: به مسؤولان امنیتی کشور هشدار می‌دهم که اگر دقت لازم در باره انتخابات مذکور صورت نگیرد اتفاق‌های دیگری رقم می‌خورد و بنده به عنوان نماینده مردم شهرستان رشت تا آخر موضوع مذکور را پیگیری می‌کنم و از همکاران خود می‌خواهم در روند ناحق انتخابات از حقوق مردم دفاع کنند و از آن نگذرند.

کوچکی‌نژاد با اشاره به اینکه معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گیلان شائبه‌هایی را در روند انتخابات شوراهای شهر و روستای استان پیش می‌آورد، خاطرنشان کرد: معاون سیاسی‌ استاندار گیلان تلاش می‌کند نظارت و اجرا در انتخابات شوراهای شهر و روستای استان یک‌طرفه و به نفع خودشان باشد و به همین دلیل تندترین نیروهای افراطی را در هیأت نظارت بر انتخابات به‌کارگیری کرده است.

وی انتخابات شوراهای شهر و روستای گیلان را جاده یک‌طرفه خواند و یادآور شد: به مسؤولان امنیتی و سیاسی گیلان هشدار می‌دهم انتخابات را یک‌طرفه نکنند و به مسؤولان امنیتی و سیاسی کشور نیز هشدار می‌دهم هر چه سریع‌تر جلوی این بی‌قانونی را بگیرند، دوره گذشته انتخابات شوراها نیز پس از یک ماه صندوق رأی را در یکی از مدارس پیدا کردیم و سه بار صندوق انتخابات شوراهای شهر رشت بازشماری شد.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار