کد خبر : 72764
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان:

هفته بسیج گامی در جهت احیای دوباره ارزشهای انقلاب اسلامی است

هفته بسیج گامی در جهت احیای دوباره ارزشهای انقلاب اسلامی است

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت : در جهت رشد و ارتقا صنعت استان و ایجاد اشتغال برای قشر جوان تلاش می کنیم.

به گزارش گیلانستان، فریبرز سعیدی کیا به مناسبت هفته بسیج ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیان داشت : هفته بسیج گامی در جهت احیای دوباره ارزشهای انقلاب اسلامی است و آثار فرهنگی با توجه به بستر سازی در زمینه فر هنگی و تربیتی در راس برنامه های ما قرار دارد .

وی در ادامه بیان داشت : حمایت و جذب سرمایه گذاران و توسعه صنعت استان خود یک وظیفه و حرکت بسیج گونه می باشد و بنده و تمام پرسنل شرکت شهرک های صنعتی استان در جهت رشد و ارتقائ صنعت استان و ایجاد اشتغال برای قشر جوان تلاش می کنیم .

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان بیان داشت : با اشاره به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب که بسیج به عنوان یک ذخیره پایان ناپذیر برای نظام و انقلاب است . استکبار جهانی با درک جایگاه و تاثیر گذاری فرهنگ بسیجی در جامعه همواره با توطئه های داخلی و خارجی تلاش دارد اهداف بسیج را هدف قرار دهد .

وی در ادامه گفت : بسیج نهادی فرهنگی است و در کنار کار فرهنگی در عرصه اقتصاد و تولید هم نقش آفرین است تا بتواند منویات رهبر فرزانه انقلاب را در خصوص اقتصاد و فرهنگ محقق کند .

سعیدی کیا در پایان افزود : صنعتگران ، تولیدکنندگان و کار آفرینان در کنار گارگران ، سربازان جنگ اقتصادی ، در عرصه کنونی برای تحقق اقتصاد مقاومتی هستند .

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار