کد خبر : 27659
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 مرداد 1397- 20: 11

هفت عضو شورایی که یک شبه تصمیم گرفتند خیرخواه مردم شوند! / ملحق شدن ۳ اصولگرا به ائتلاف اصلاح طلبان؟!

هفت عضو شورایی که یک شبه تصمیم گرفتند خیرخواه مردم شوند! / ملحق شدن ۳ اصولگرا به ائتلاف اصلاح طلبان؟!

با توجه به اینکه از استعفای شهردار پیشین رشت حتی یکماه هم نمی گذرد، چطور می شود در این مدت کوتاه برنامه ها و سوابق کاری تمامی کاندیداها مورد بررسی قرار گرفته و در این بین اجماع بر ۳ گزینه صورت گرفته است؟!

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، روز گذشته نامه ای در فضای مجازی بدون تاریخ و شماره منتشر شد که در آن هفت عضو شورا ( احمد رمضانپور نرگسی، اسماعیل حاجی پور، فرهام زاهد، رضا رسولی، محمدحسن عاقل منش، فاطمه شیرزاد و محمدحسن علیپور) خواستار تسریع در روند انتخاب شهردار رشت شدند.

512

این درحالی است که پیش از این و در دوره های گذشته افراد مذکور نشان داده که استاد خریدن زمان و معطل کردن مردم در روند اتخاب شهردار بوده و دلیلشان از این وقت کشی را هم تفکر بیشتر و بررسی دقیق تر گزینه ها عنوان می کردند.

اما با توجه به اینکه از استعفای شهردار پیشین رشت حتی یکماه هم نمی گذرد، چطور می شود در این مدت کوتاه برنامه ها و سوابق کاری تمامی کاندیداها مورد بررسی قرار گرفته و در این بین اجماع بر ۳ گزینه صورت گرفته است؟!

4856123

این ۷ نفر که گویا ائتلاف و گروهی برای خود تشکیل داده و بنا دارند در انتخاب شهردار و هیئت رئیسه کاملا هماهنگ و همسو با یکدیگر پیش روند، در نظر دارند تا زمانیکه پیوند و اتحادشان از بین نرفته، سریعا شهردار مدنظر خود را اتخاب نمایند و او را بر کرسی بنشانند؛ چراکه می دانند در غیر این صورت منافعشان تامین و حفظ نخواهد شد.

گیلانستان در گزارشات بعدی جهت تنویر افکار عمومی از دستهای پشت پرده، لابی ها، فشارها و معاملات اعضای شورا بیشتر خواهد نوشت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار