کد خبر : 23899
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 اسفند 1396- 37: 8

همان‌قدر از مشایی متنفریم که از مجرد تنفر داریم/ “نان به نرخ روز خور”ها چگونه در برابر خرابکاری‌های عمارت آدینه لب فرو بستند؟!

همان‌قدر از مشایی متنفریم که از مجرد تنفر داریم/ “نان به نرخ روز خور”ها چگونه در برابر خرابکاری‌های عمارت آدینه لب فرو بستند؟!

اقایان امین و متقیان و حسنخواه و سایر کسانی که در برابر اقدامات زشت دفتر آقای قربانی ایستاده و یا محترمانه تذکر دادند بایستی مورد تشویق قرار گیرند و ساکتین و بی دردها و نان به نرخ روز خورها در این سرا و سرای دیگر پاسخ دهند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، حسن کربلایی دبیر حزب موتلفه و عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان استان گیلان در واکنش به پخش شایعاتی عجیب در فضای مجازی علیه رسانه های انقلابی و دلسوزان نظام و ولایت طی یادداشتی با عنوان “فرافکنی های ناشیانه” نوشت:
بنام خدا ،
تنظیم کننده متن خبر دروغین “فعالیت شدید جریان انحرافی در گیلان” آنقدر غافل و نا وارد است که به کاهدان زده و البته جدیدترین جوک اسفند ۹۶ را پیرامون تلخ ترین وقایع گیلان ساخته و مثلا به اهالی رسانه و سیاست عرضه داشته است.

او میداند که کربلایی و برخی دوستان نامبرده شده در این خبر همان‌قدر از مشایی متنفر هستند که از مجرد معلوم الحال تنفر دارند.

احمدی نژاد خود شیفته و یا نمک خورده و نمکدان شکسته نزد اینجانب جایگاهی ندارد تا پایگاهی برای او راه اندازی شود.

موضوع گله های کربلایی و هشدارهای کربلایی به آقای قربانی ربطی به این ایام ندارد ، ما بر این باوریم که هیچکس حق ندارد جایگاه رفیع نمایندگی ولی فقیه را خدشه دار کند ، حتی شخص نماینده ولی فقیه.

ما معتقدیم که ساخت و ساز عمارت آدینه خارج از ماموریت‌های جناب قربانی بوده و این عمارت هم اکنون نیز موجب مشکلاتی برای مدیران نظام شده است.
ما که بارها فریاد زدیم، همان زمان که مجرد دیوارهایی آهنین کشیده بود و خاکبرداری آدینه را آغاز کرده بود ، دلسوزانی هشدار داده و تذکر دادیم که این اقدام ، اشتباه، غیر مهندسی، تخلف و گناه محسوب میشود.
من که در سال ۸۸ طی مقالاتی بنام مشاوران بد ، نوک حمله را به سمت مهدی مجرد بردم تا آیةالله قربانی و جایگاه او آسیب نبیند ولی گوش شنوایی نبود .

آن‌زمان قهرمانی مرحوم در سمت استاندار، مدیران را مکلف کرد تا پروانه آدینه را خلاف نظر اعضای کمیسیون مربوطه را صادر کنند ، شهردار وقت آقای فریدونی کوتاه آمد، فرماندار وقت آقای عظمتی از خود عرضه ای نشان نداد . و شورای شهری که بعدها اکثریت آنان محکوم و زندانی شدند، نیز مساعدت کردند تا مهدی مجرد به اهداف خود برسد،

از نظر بنده چه آقای قربانی بمانند و چه بسلامتی اتفاق دیگری بیفتد، باید همه مدیران استان که در آن سالها شاهد تخلفات پیاپی مجرد بودند محاکمه شده و پرونده فتنه و فساد عمارت آدینه و زمین و تخلفات و ساخت و پروانه و عوارض و چک‌ها و حسابها و فروش‌ها و سایر موارد مربوط به آن بررسی و تبدیل به پرونده در قوه قضاییه گردد.

بنابراین همانگونه که همه میدانند کربلایی و چند خبرگزاری و یا رسانه‌های متعهد استانی قصد تخریب نماینده ولی فقیه را ندارند و البته بایستی همه کسانی که این جایگاه رفیع را طی سالیان متمادی به تحلیل برده و از اثربخشی آن کاسته اند، تحت پیگرد قانونی قرار گیرند.

پر واضح است که اقایان امین و متقیان و حسنخواه و سایر کسانی که در برابر اقدامات زشت دفتر آقای قربانی ایستاده و یا محترمانه تذکر دادند بایستی مورد تشویق قرار گیرند و ساکتین و بی دردها و نان به نرخ روز خورها در این سرا و سرای دیگر پاسخ دهند که چگونه شاهد زشتیهای اعمال یک جماعت اندک بودید و لب فرو بستید تا کار به اینجا برسد که خرابکاری‌های عمارت آدینه به مسأله ای بغرنج تبدیل شود تا جایی که مدیر اجرایی آن روانه زندان شده و آقای قربانی متاسفانه ندانم کاری ها را به جای دیگری حواله دهد و مقامی منیع و ارزشمند را متولی و یا صاحب اختیار آدینه معرفی نماید.

نکته دیگر اینکه در آن خبر جعلی آمده که پانصد میلیون تومان به این سایتها و نشریات استانی تزریق شده تا تخریب‌ها علیه آقای قربانی افزایش یابد ، عرض میکنم آن زمان که احمدی نژاد رییس جمهور بود ، چنین پول‌هایی نصیب نشد ، اکنون که او کاره ای نیست و از نظر بنده به دلیل برخی اظهار نظرهای مغرورانه و نا صواب محکوم است .
امیدوارم این پاسخ نسبتا کوتاه به آن اتهام بزرگ کفایت کند . و چنانچه دروغپردازان غیر حرفه ای و هتاک مایل باشند فضای استان و رسانه ها را بیش از این آلوده کنند ، راه های دیگری که البته قانونی هم هست را برای مقابله انتخاب خواهیم کرد. کربلایی ، اسفند ۹۶

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حسین چهارشنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۹:۰۳

سلام
من در زمان مرحوم احسان بخش در نماز جمعه بودم ایشان پشت تربیبون گفتند پشت این مصلا در روزها جمعه پرکینگ خودروهای نماز گزاران و اتوبوس ها شود و در مناسبت ها فرش پهن کرده نماز عیاد در آنجا خوانده شود چوت تا محدوده ای هم جزء حریم رودخانه است

رفتن به نوار ابزار