کد خبر : 12832
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1396- 44: 11

همایش ائتلاف “بلدیه”؛ از حرکات موزون و پایکوبی دختران و پسران تا عکس یادگاری با افرادی که خواهان براندازی نظام بودند! + تصاویر

همایش ائتلاف “بلدیه”؛ از حرکات موزون و پایکوبی دختران و پسران تا عکس یادگاری با افرادی که خواهان براندازی نظام بودند! + تصاویر

حضور محمود باقری خطیبانی و علیرضا قانع دو چهره اصولگرای انتخابات در این جمعی که اصلاح طلبان شاخص ومسئله داری که سوابقی همچون تحصن در مجلس ششم، تلاش برای براندازی نظام، توهین به شهدا و… در کارنامه خود دارند، جای بسی تامل و تعجب داشت.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، همایش ائتلاف “صدای بلدیه” عصر روز شنبه در تالار گلسار رشت با حواشی عجیبی برگزار شد.

۱. مراسم ساعت ۲۰ و با یک ساعت تاخیر آغاز و هنگام نماز مغرب و عشاء نیز نه تنها هیچ اشاره ای به لحظه ملکوتی اذان مغرب نشد، بلکه با بی توجهی کامل مراسم ادامه یافت.

۲. محمدتقی نظری، علیرضا قانع، محمود باقری خطیبانی، حامد عبدالهی، احمد رمضانپور نرگسی، غلامرضا مقدسی، مهدی مایه، بهزاد پارسا، غلامرضا وطن خواه، فرانک پیشگر و سینا مقدادی به عنوان کاندیداهای مورد حمایت این ائتلاف به مردم معرفی شدند.

 

 

۳. افراد مذکور به نوبت در جایگاه حاضر شده و اعتبار نامه رسمی خود را از شورای راهبردی ائتلاف صدای بلدیه دریافت نموده و عکس دسته جمعی یادگاری گرفتند

۴. حضور محمود باقری خطیبانی و علیرضا قانع دو چهره اصولگرای انتخابات در این جمعی که اصلاح طلبان شاخص ومسئله داری که سوابقی همچون تحصن در مجلس ششم، تلاش برای براندازی نظام، توهین به شهدا و… در کارنامه خود دارند، جای بسی تامل و تعجب داشت!

۵. این همایش بیشتر از آنکه جنبه تبلیغاتی و حمایت از ۱۱ کاندیدا داشته باشد، به کنسرت شباهت داشته و حتی عده ای از دختران و پسران با پوشیدن لباسها و در دست داشتن پارچه ها و بادکنکهایی به رنگ بنفش و نارنجی، هنگام اجرای موسیقی و خوانندگی به حرکات موزون و پایکوبی پرداخته و صحنه های عجیبی در تالار به وجود آوردند!

۶. با درخواست غلامرضا مقدسی، رنگ “نارنجی” به عنوان نشان و علامت این ائتلاف انتخاب شد و در هنگام سخنرانی عجیب باقری خطیبانی، یکی از دست اندرکاران برنامه به سمت وی رفته و پارچه ای به رنگ نارنجی بر روی انگشتان دست راست وی بست!

۷. این همایش بعد از توزیع شام بین حاضرین، ساعت ۱۲ شب به اتمام رسید.

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

rashtwe@gmail.com یکشنبه , ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳

دیگه دروغگوهای شما رو کسی باور نمی کنه. چون مردم فهمیدن راستی کجاست

رفتن به نوار ابزار