کد خبر : 15992
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹

همایش اختتامیه دانش‌آموزی چهارمین دوره طرح لشکر فرشتگان در رشت برگزار می‌شود

همایش اختتامیه دانش‌آموزی چهارمین دوره طرح لشکر فرشتگان در رشت برگزار می‌شود

همایش اختتامیه دانش آموزی چهارمین دوره طرح لشکر فرشتگان ویژه پاسداشت بانوان مبارز و مجاهد در رشت برگزار خواهد شد

به گزارش گیلانستان، همایش اختتامیه دانش آموزی چهارمین دوره طرح لشکر فرشتگان ویژه پاسداشت بانوان مبارز و مجاهد همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان برگزار خواهد شد.

مهیار فتحی‌پور مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان در همین خصوص در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: لشکر فرشتگان دوره‌های سرگذشت پژوهی و پاسداشت زنان مجاهد مسلمان است که از سال ۹۲ در امتداد طرح همکلاسی آسمانی به صورت تخصصی در حوزه دانش آموزان دختر متوسطه دوم مطرح شده و توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان همه ساله اجرا می شود.

وی افزود: تقویت هویت انقلابی، پیوند قلبی و احساس مسوولیت نسبت به ارزش های اسلامی، انقلابی، کشف سهم زنان در تحقق جهاد کبیر و الگوگیری دختران دانش‌آموز از زنان مجاهد مسلمان از اهداف این طرح است.

فتحی‌پور ادامه داد: در لشکر فرشتگان تمرکز بر روی دو اولویت اصلی است که می‌توان به جاری سازی موضوع شهید و شهادت به عنوان یک ظرفیت تربیتی در مدارس دخترانه و بررسی و واکاوی ابعاد مجاهدهای یک قانون در عرصه های مختلف جهاد اشاره کرد.

همایش اختتامیه استانی طرح لشکر فرشتگان با حضور رضوانه دباغ دختر مجاهد نستوه مرضیه حدیدچی دباغ و بیش از ۴۰ خانواده های معزز شهدای والامقام سرگذشت پژوهی شده به همت دانش آموزان متعهد و انقلابی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در روز سه شنبه سوم مردادماه ۹۶ همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر در سالن اجتماعات بانک کشاورزی استان برگزار خواهد شد./ 8دی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار