کد خبر : 11861
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اردیبهشت 1396- 54: 10

همایش “رأی اولی ها” فساد انتخاباتی است/ دادستان باید آموزش و پرورش گیلان را به اشد مجازات برساند

همایش “رأی اولی ها” فساد انتخاباتی است/ دادستان باید آموزش و پرورش گیلان را به اشد مجازات برساند

کوچکی نژاد گفت: دادستان باید اشد مجازات را برای افرادی داشته باشد که از دستگاه آموزش و پرورش به این شیوه استفاده می کنند.

به گزارش گیلانستان، جبار کوچکی نژاد در گفت و گویی در واکنش به برگزاری همایش رأی اولی ها که با همکاری آموزش و پرورش و با دستورالعمل استانداری گیلان در مدارس سراسر استان برگزار می شود،  اظهار کرد: دادستان و هیأت نظارت بر انتخابات در استان گیلان کوتاهی می کنند به این معنا که دولت و آقایان حق سوء استفاده از فضاهای آموزشی را ندارند.

**این نوع همایش ها سوء استفاده تبلیغاتی از روحیه پاک نوجوانان است

وی با بیان اینکه دستگاه های دولتی حق برگزاری جلساتی مانند همایش رأی اولی ها و تعریف و تمجید  از یک فردی که در انتخابات کاندیدا است را ندارند، گفت: اکنون از فضا و زیر ساخت های دولتی و روحیه پاک نوجوانان و جوانان سوء استفاده می شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تأکید بر اینکه دادستان باید اشد مجازات را برای افرادی داشته باشد که از دستگاه آموزش و پرورش و بیت المال به این شیوه استفاده می کنند، تصریح کرد: این نوع رفتار ها تخلف است.

کوچکی نژاد با اشاره به اینکه برگزاری همایش “رأی اولی ها” تخلف است، اظهار کرد: انتظار داریم این نوع فسادهای انتخاباتی مورد برخورد قرار بگیرد و استاندار و فرماندار موظف هستند بانیان آن را توبیخ کنند و اگر جلوگیری نکنند مردم خودشان دست بکار می شوند./ دیارباران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار