کد خبر : 25788
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 خرداد 1397- 53: 17

همایش “روایت فتح خرمشهر” در رشت برگزار شد

همایش “روایت فتح خرمشهر” در رشت برگزار شد

همایش “روایت فتح خرمشهر” همزمان با فرا رسیدن سالروز ایام برگزاری عملیات “بیت‌المقدس” و “فتح خرمشهر” در رشت برگزار شد

به گزارش گیلانستان، همایش “روایت فتح خرمشهر” همزمان با فرا رسیدن ایام پیروزی عملیات “بیت‌المقدس” و آزادسازی خرمشهر، ظهر امروز در رشت برگزار شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت در این جلسه با اشاره به فرا رسیدن سالروز فتح خرمشهر و پیروزی عملیات “بیت‌المقدس” اظهار داشت: خرمشهر پس از یک سال و نیم اسارت آزاد شد.

محمدحسن عاقل‌منش با بیان اینکه فتح خرمشهر جان دوباره‌ای به مردم ایران داد تصریح کرد: فتح خرمشهر سبب شد تا وحدت بی‌نظیری میان مردم کشور ایجاد شود.

وی ضمن تشریح ابعاد ارزشمند عملیات “بیت‌المقدس” و فتح خرمشهر خاطرنشان کرد: سالروز فتح خرمشهر فقط سالروز آزادسازی یک شهر نیست بلکه روایتگر تاریخ گویای ایستادگی و مقاومت انقلاب اسلامی است.

عاقل‌منش با تاکید بر اینکه فتح خرمشهر تنها یکی از نتایج مثبت عملیات “بیت‌المقدس” است ابراز داشت: در عملیات “بیت‌المقدس” بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ کیلومتر از خاک جمهوری اسلامی ایران آزاد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت فتح خرمشهر را عاملی برای سرشکستگی صدام و هم‌پیمانانش دانست و گفت: پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات “بیت‌المقدس” تجربه تلخی را برای دشمنان رقم زد.

عاقل‌منش با بیان اینکه ملت ایران با نقض برجام شاهد عهدشکنی مجدد آمریکا بودند تصریح کرد: در دوران جنگ، آمریکا و متحدانش ملت ایران را تحریم کردند و امروز نیز مجدداً شاهد تکرار این واقعه هستیم.

وی با بیان اینکه تجربه ثابت کرده است که ملت ایران ملت تحریم‌پذیری نیست افزود: ملت ایران با نشاط، روحیه، امید، اتحاد، وحدت و تبعیت از فرمایشات و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری می‌تواند در مقابل دشمنان خود بایستد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر اینکه وحدت ملت ایران می‌تواند سبب شکست نقشه‌های شوم دشمنان شود خاطرنشان کرد: عدم وجود خودباوری و اتحاد سبب می‌شود تا دشمن به ما صدمه بزند./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار