کد خبر : 38214
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶

امروز؛

همایش نقش شبکه تبلیغ در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برگزار شد

همایش نقش شبکه تبلیغ در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برگزار شد

همایش نقش شبکه تبلیغ در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب به همت اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان در رشت برگزار شد.

به گزارش گیلانستان همایش نقش شبکه تبلیغ در تحقق افق بلند گام دوم انقلاب پیش از ظهر یکشنبه با حضور مبلفان دینی در سالن همایش سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان برگزار شد.

شبکه تبلیغ باید شبکه مردمی شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب مصداق شعائر الهی است، اظهار کرد: این بیانیه از سوی رهبری معظم و برای هدایت جامعه به سمت ایجاد تمدن نوین اسلامی بیان شده است.

حجت الاسلام سعید مهدوی تصریح کرد: این بیانیه برای ساختن تمدن اسلامی همراه با جهت دهی و هدایت آحاد مردم بدور از ناامیدی اجتماعی با حرکتی مقتدرانه به سمت عدالت اجتماعی مطلوب تمدن اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه بیانیه گام دوم مانند نماز جماعت دارای اهمیت بسیار زیادی است، افزود: بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب همانند حج، نماز جماعت، روضه اباعبدالله و هر علامتی که نشان دهنده استقرار قانون خدا روی زمین باشد دارای اهمیت و جز شعائر و مصادیق الهی است.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم نقشه راه برای ملت ایران بعد از تجزیه و تحلیل گام اول است، گفت: این بیانیه به ملت کمک می کند تا برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی در همه حوزه‌ها در راستای استقلال سیاسی، اقتصادی، عزت خواهی، خانواده با هدف تحقق مقابله و مواجهه با حرکت تهاجمی علیه حکومت‌های مادی گرا و شهوت پرس%!_D8ربی باشند.

وی در ادامه همچنین با تأکید بر اینکه شبکه تبلیغ باید مردمی شود، اظهار کرد: یکی از مهمترین ارکان شبکه تبلیغ روحانیت است ولی باید شبکه تبلیغ را مردمی کنیم به گونه ای که دانشجو، مهندس و اقشار مختلف خود را موظف به تبلیغ بداند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان یاد آور شد: برخی خواص آلوده و انقلابیون خسته فضای جامعه را سخت کرده اند اما ملت ایران همانند گذشته با دست خالی و با وجود انواع تحریم و دشمنی‌ها با تابعیت محض از ولایت فقیه مسیر پیشرفت و توسعه اسلامی را بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب طی خواهد کرد.

شبکه تبلیغ نیرویی جهت مقابله با تهاجم دشمن است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رشت در ادامه این همایش با بیان اینکه عصر حاضر عصر تهاجم است، اظهار کرد: هر کسی برای پیش برد اهداف خود به فکر هجمه و شبیخون است و در مقابل تهاجم پدافند دفاعی وجود دارد.

حجت الاسلام صادق دوستدار به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره سه واژه تهاجم، شبیخون و ناتو فرهنگی اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران همیشه در حالت پدافند قرار ندارد و در مواقعی مانند دوران جنگ تحمیلی برای فتح بصره به حالت تهاجم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه شبکه تبلیغ نیروی برای مقابله با تهاجم دشمن است به آمار شبکه تبلیغ استان گیلان نیز اشاره و تصریح کرد: ثبت هزار و ۱۲۰ مبلغ و مبلغه، ۲۲۶ مبلغان سنتی، ۵۹۰ مداح دارای کارت، ۱۳۰ هیأت مذهبی دارای مجوز، ۱۹ کانون فرهنگی تبلیغی، ۴۱ مرکز قرآنی مؤسسه خانه قرآن شهری و روستایی بخشی از ظرفیت تبلیغاتی در استان گیلان است.

حجت الاسلام دوستدار با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، بیان کرد: متن این بیانیه افتخار به گذشته و امید به آینده است در صورت عدم توجه و تبیین این بیانیه دشمن از آن استفاده خواهد کرد.

وی با بیان اینکه کمیته صیانت از خانواده در مقابل آسیب های اجتماعی دو ماه اخیر براساس تاکیدات مقام معظم رهبری راه اندازی شده است، افزود: تشکیل مجالس خانوادگی، محلی، کلاس‌های اخلاق، خانواده و فضای مجازی از جمله اقداماتی است که بر عهده مبلغات سنتی و به ویژه خواهران حوزوی خواهد بود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار