کد خبر : 19838
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱

همایش پیاده‌روی “زیارت نرفته‌ها” در رشت برگزار می‌شود

همایش پیاده‌روی “زیارت نرفته‌ها” در رشت برگزار می‌شود

همایش پیاده‌روی “زیارت نرفته‌ها” در مسیر گلزار شهدای رشت تا حرم حضرت سیدجلال‌الدین اشرف در آستانه اشرفیه برگزار می‌شود.

به گزارش گیلانستان، کمیل حسن‌پور در گفت‌و‌گویی با اعلام برگزاری همایش پیاده روی “زیارت نرفته‌ها” در رشت اظهار داشت: این همایش در مسیر حدفاصل گلزار شهدای رشت تا حرم حضرت سیدجلال‌الدین اشرف در آستانه اشرفیه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شرایط شرکت در این برنامه عنوان داشت: تلاش شده است تا افرادی که به‌دلایل مختلف نتوانسته‌اند در پیاده‌روی اربعین در کربلای معلی شرکت کنند به‌ویژه دانش آموزان و نوجوانان، بتوانند حال و هوای فضای اربعین را تجربه کنند.

مسئول برگزاری همایش پیاده روی “زیارت نرفته‌ها” با اعلام اینکه تاکنون 80 زائر مرد برای شرکت در همایش پیاده روی “زیارت نرفته‌ها” ثبت نام کرده‌اند خاطرنشان کرد: امکان حضور بانوان نیز در این همایش وجود دارد.

حسن‌پور با اشاره به اهداف برگزار این همایش ابراز داشت: جامعه هدف این همایش نوجوانان هستند و تلاش شده است تا این سفر سفری تربیتی برای آنان باشد و در این راستا چند روحانی و فعال فرهنگی تربیتی نیز با کاروان همراه هستند.

مسئول برگزاری همایش پیاده روی “زیارت نرفته‌ها” با بیان اینکه تمام امکانات برای برگزاری این همایش آماده شده است و شرکت‌کنندگان به‌صورت رایگان در این برنامه شرکت می‌کنند گفت: وسیله ایاب و ذهاب در مسیر برگشت نیز مهیا شده است.

به گزارش تسنیم، همایش پیاده روی “زیارت نرفته‌ها” پنجشنبه 18 آبان ماه ساعت 8 صبح از مزار شهدای رشت آغاز می‌شود و علاقه مندان جهت شرکت در این مراسم می‌توانند با شماره 09115006610 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار